مهاجرت

خرید خانه در دبی به پول ایران 2023

دبی شهری است که به دلیل سود بالای اجاره و عدم وجود مالیات بر دارایی، سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب می کند.

دبی همچنین دارای جمعیتی دائما در حال افزایش است، بین گردشگران بسیار محبوب است و دارای فرصت‌های توسعه مداوم است. بسیاری از مناطق دبی به سرعت در حال توسعه هستند و فناوری نوآورانه جدید و ساختارهای جالب بخش بزرگی از منطقه شده است.

شرایط خرید خانه در دبی چیست؟

شهروندان امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) یا شورای همکاری خلیج فارس (GCC) می توانند در هر نقطه از دبی خانه خریداری کنند، در حالی که سرمایه گذاران خارجی می توانند خانه را فقط در مناطق مشخص شده مالکیت خارجی خریداری کنند که توسط حاکم امارات دبی تعیین شده است. این مناطق عبارتند از:

  • نخل جمیرا
  • جزایر جهانی
  • مرکز شهر دبی
  • شهر قدیمی
  • برج خلیفه
  • خلیج تجاری
  • مارینا دبی
  • هیلز امارات
  • برج‌های دریاچه‌های جمیرا (JLT)
  • اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR)
  • دیسکاوری گاردن
  • مزارع عربی
  • میانی (نقاط مشخص شده)
  • پارک سرمایه گذاری دبی (DIP)
  • شهر شاهین
  • شهر ورزشی دبی
  • شهر موتور دبی
  • دبی جنوبی
  • شهر بین المللی
  • جزایر جمیرا و دهکده جمیرا

برای خرید خانه در دبی به عنوان یک سرمایه گذار خارجی نیازی به ویزا ندارید، در واقع، خرید خانه اغلب به این معنی است که شما واجد شرایط درخواست ویزای اقامت هستید.

هنگام خرید خانه در دبی چقدر مالیات می پردازم؟

هیچ مالیات بر درآمد یا مالیات بر ارث قابل پرداخت بر اموال در دبی وجود ندارد، اگرچه سرمایه گذاران خارجی در صورت عدم زندگی در دبی ممکن است مشمول مالیات بر درآمد کشور محل اقامت خود شوند. با این حال، زمانی که خانه به آنها منتقل می شود، 4 درصد هزینه انتقال به اداره زمین دبی پرداخت می شود. علاوه بر این، ماهانه «هزینه مسکن» معادل 5 درصد از میانگین ارزش اجاره منطقه قابل پرداخت است.

در نتیجه مالیات پایین، خرید خانه در دبی گزینه بسیار جذابی برای سرمایه گذاران خارجی است. همراه با بازده اجاره خوب ، پتانسیل کسب درآمد عالی از املاک سرمایه گذاری دبی وجود دارد.

چگونه خرید خانه در دبی انجام دهیم

تعدادی از وب سایت ها برای یافتن املاک سرمایه گذاری در دبی عالی هستند، از جمله Find Properties ، Rightmove ، Bayut و PropertyFinder . علاوه بر این، سرمایه گذاران خارجی می توانند برای یافتن املاک سرمایه گذاری مستقیماً به آژانس های املاک دبی مراجعه کنند.

هنگام جستجوی خانه در دبی، سرمایه گذاران باید واجد شرایط بودن (به عنوان مثال، اگر خانه در یک منطقه تعیین شده برای مالکیت خارجی است)، بازده اجاره، و تقاضای اجاره منطقه را در نظر بگیرند. GuestReady می تواند به سرمایه گذاران مناطق با بهترین بازگشت سرمایه مشاوره دهد و شما را در روند خرید خانه در دبی راهنمایی کند.

بهترین جای دبی برای خرید خانه

نخل جمیرا

نخل جمیرا که بین سال های 2001 تا 2006 ساخته شده است، مجموعه ای از جزایر دست ساز در خلیج فارس است. این منطقه با ترکیبی از واحدهای تجاری و مسکونی، در بین سرمایه گذاران و گردشگران محبوب است. میانگین قیمت فروش یک آپارتمان در پالم جمیرا 3.4 میلیون درهم یا تقریباً 926000 دلار آمریکا یا 789000 پوند است که آن را به گران ترین منطقه در دبی تبدیل می کند. میانگین قیمت فروش یک خانه باغ 18.5 میلیون درهم است که 5 میلیون دلار آمریکا یا 4.3 میلیون پوند است.

متوسط ​​بازده ناخالص اجاره برای یک آپارتمان 5.33 درصد برای آپارتمان ها و 3.39 درصد برای خانه های باغ است. طبیعت توریستی پالم جمیرا آن را به مکانی فوق العاده برای سرمایه گذاری در فرصت های اجاره کوتاه مدت تبدیل می کند.

سیتی واک دبی

سیتی واک دبی در منطقه جمیرا قرار دارد و دومین منطقه گران دبی است. میانگین قیمت فروش یک آپارتمان تقریباً 3.2 میلیون درهم است که تقریباً 872000 دلار آمریکا یا 740000 پوند است. این منطقه عمدتاً یک منطقه شهری است که دارای امکانات خرید، سرگرمی و رستوران برای ساکنان و گردشگران است. متوسط ​​بازده اجاره ناخالص برای آپارتمان های سرمایه گذاری در CityWalk 5.25٪ است.

اقامتگاه ساحلی جمیرا

جمیرا بیچ رزیدنس یکی دیگر از مطلوب ترین و گران ترین مناطق دبی است که میانگین قیمت فروش آپارتمان آن تقریباً 2.4 میلیون AE یا 650000 دلار است. این مبلغ تقریباً 550000 پوند است.

این خط ساحلی در خط ساحلی خلیج فارس است و در سال 2010 تکمیل شد. متوسط ​​بازده اجاره ناخالص 4.76 درصد است و آن را فرصتی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی به دنبال سرمایه گذاری در املاک اجاره کوتاه مدت می کند.

مارینا دبی

متوسط ​​بازده ناخالص اجاره در منطقه دبی مارینا دبی برای آپارتمان ها 6.3 درصد است و میانگین قیمت فروش تقریباً 1.6 میلیون درهم است که 436000 دلار آمریکا یا 370000 پوند است. این شهر کانال مصنوعی هنوز تکمیل نشده است، اما انتظار می رود خانه هایی برای حدود 120000 نفر فراهم کند.

مزارع عربی

Arabian Ranches یک جامعه ویلایی سرپوشیده در دبی است که در سال 2004 راه اندازی شد. سه مرحله برای توسعه وجود دارد که مرحله سوم هنوز تکمیل نشده است. تقریباً 6000 خانه در این منطقه تا به امروز وجود دارد، به همراه مراکز خرید، یک باشگاه گلف و یک مرکز سوارکاری.

متوسط ​​بازده اجاره در Arabian Ranches 4.9٪ است و میانگین قیمت یک ویلا تقریباً 6.2 میلیون درهم است که تقریباً 1.7 میلیون دلار آمریکا یا 1.4 میلیون پوند است. مقرون به صرفه ترین املاک در Arabian Ranches در Al Reem است، در حالی که گران ترین ویلاها در Polo Homes هستند.

مرکز شهر دبی

مرکز شهر دبی خانه برخی از مشهورترین مکان های دیدنی دبی است و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند. تعداد زیادی از مردم در این منطقه به دنبال اجاره کوتاه مدت هستند، و آن را به گزینه ای بسیار محبوب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل می کند که برای تقاضای اجاره قوی ارزش قائل هستند.

میانگین قیمت فروش یک آپارتمان کمی بیش از 2.1 میلیون درهم است که 572000 دلار آمریکا یا 485000 پوند است. متوسط ​​بازده ناخالص اجاره 5.43 درصد است که در مقایسه با بسیاری از مناطق محبوب دیگر در دبی، فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است.

چگونه هنگام خرید خانه در دبی دچار مشکل نشویم؟

برخی از مشکلاتی که سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات می توانند هنگام خرید خانه در دبی با آن مواجه شوند عبارتند از:

  • کلاهبرداری ها
  • خرید خانه در محله اشتباه
  • خرید املاک جعلی یا املاکی که بدون داشتن حق قانونی به فروش می رسند
  • خرید خانه با قیمت بسیار بالا
  • مدارک نادرست یا وجود نداشت

بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات هنگام خرید خانه در دبی این است که آژانس های املاک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ثبت نام های صحیح انجام شده است. قبل از شروع فرآیند خرید خانه، باید مطمئن شوید که عامل املاک یا سازنده خانه در سازمان تنظیم مقررات املاک (RERA) ثبت شده است.

علاوه بر این، سرمایه گذاران خارجی باید اطمینان حاصل کنند که کارگزار املاک آنها مدارک صحیح را برای خرید خانه، از جمله یک یادداشت تفاهم (MOU) و یک گواهی عدم اعتراض (NOC) تکمیل کرده است.

سرمایه‌گذاران خارجی باید اطمینان حاصل کنند که بررسی‌های دقیق خود را در محله‌ای که در آن خرید می‌کنند، و قیمت‌ها و اجاره‌های املاک قابل مقایسه در آن منطقه را انجام داده‌اند. این امر برای جلوگیری از پرداخت قیمت بسیار بالا برای یک خانه و در نتیجه تصمیم گیری بد برای سرمایه گذاری است. GuestReady به سرمایه گذاران خارجی در مورد نرخ اجاره و قیمت ملک، علاوه بر محاسبه بازده اجاره و مشاوره در هر مرحله از راه، توصیه می کند.

چرا در دبی خانه بخریم؟

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به دلیل سود بالای اجاره، عدم وجود مالیات بر دارایی، افزایش جمعیت، فرصت های توسعه مداوم، شرایط ویزا و هزینه های پایین خانه، خرید خانه در دبی را انتخاب می کنند.

اولا، بازده اجاره در دبی یکی از بهترین ها در جهان است . این بدان معناست که درآمد سالانه حاصل از سرمایه گذاری املاک، به ویژه املاک اجاره کوتاه مدت، به طور کلی درصد خوبی از قیمت خرید خانه است که نشان دهنده بازده سرمایه گذاری خوبی است.

پس از خرید خانه و پرداخت هزینه انتقال به دپارتمان زمین دبی، هیچ مالیاتی برای سرمایه گذاران خارجی وجود ندارد که بر روی املاک سرمایه گذاری بپردازند. این به افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری املاک کمک می کند. به خاطر داشته باشید که اگر ساکن دبی نباشید، ممکن است در کشوری که در آن زندگی می کنید مشمول مالیات بر درآمد باشید.

دبی جمعیت دائماً در حال افزایشی دارد، در بین گردشگران بسیار محبوب است و فرصت‌های توسعه مداوم دارد. بسیاری از مناطق دبی به سرعت در حال توسعه هستند و فناوری نوآورانه جدید و ساختارهای جالب بخش بزرگی از منطقه شده است.

سرمایه گذاران خارجی که خانه را در دبی به ارزش بیش از مقدار مشخصی خریداری می کنند، واجد شرایط دریافت ویزای اقامت هستند. طول این ویزاهای اقامت تقریباً متناسب با ارزش قیمت خانه است، به این معنی که صاحبان املاک با ارزش بالاتر می توانند انتظار داشته باشند که ویزاهای اقامت طولانی تری دریافت کنند.

در نهایت، بسیاری از املاک در دبی ارزان تر از سایر نقاط جهان با بازده اجاره مشابه هستند. این باعث می شود که آنها برای طیف گسترده ای از سرمایه گذاران املاک از سراسر جهان در دسترس باشند. اگر در بازار اجاره کوتاه مدت تازه کار هستید، GuestReady طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند نرخ اجاره روزانه خانه خود را محاسبه کرده و به تصمیم گیری کمک کند.

آیا اکنون زمان خوبی برای خرید خانه در دبی است؟

اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید خانه در دبی است، زیرا قیمت خانه و ارقام اجاره در حال افزایش است . از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، گردشگری در دبی گشایش یافته است و املاک اجاره‌ای کوتاه‌مدت اکنون بیش از هر زمان دیگری در بین گردشگران و سرمایه‌گذاران محبوب شده است.

آیا ایرانی ها می توانند در دبی خانه بخرند؟

بله، ایرانی ها می توانند در مناطق مشخص شده برای مالکیت املاک خارجی در دبی خانه خریداری کنند. این مناطق توسط حاکم امارت دبی تعیین می شوند و شامل مناطقی مانند پالم جمیرا، مرکز شهر دبی، مارینا دبی، مرتع داری عرب و جمیرا بیچ رزیدنس می شوند.

توصیه می شود که سرمایه گذاران خارجی خانه در دبی را از طریق آژانس های املاک و مستغلات قانونی خریداری کنند تا خطر کلاهبرداری و املاک جعلی را کاهش دهند.

آیا خرید خانه در دبی سرمایه گذاری خوبی است؟

بله، کمبود مالیات بر دارایی و افزایش جمعیت دبی، آن را به مکانی عالی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. برنامه ویزا آن را به یک فرصت سرمایه گذاری جذاب تبدیل می کند، همان طور که بازده اجاره بالا و قیمت نسبتاً پایین خانه نیز همینطور است.

بنابراین، خرید خانه در دبی به دلیل بازده قوی اجاره، عدم وجود مالیات بر دارایی، فرصت های توسعه مداوم، شرایط ویزا و هزینه های پایین خانه، سرمایه گذاری خوبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا