مهاجرت

خرید ملک در گرجستان + قیمت خانه به تومان

خرید ملک در گرجستان و مزایای آن : در این نوشته قصد داریم تا با مزایای خرید ملک در گرجستان شما را آشنا کنیم. باتوجه به افزایش تقاضای خرید ملک در کشور گرجستان این مقاله می تواند جذاب و جالب باشد. پس تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.

خرید ملک در گرجستان و مزایای آن : خرید ملک در گرجستان در حال حاضر یکی از راحت ترین و ساده ترین راه های اخذ اقامت گرجستان است.

در حال حاضر اقامت گرجستان با خرید ملک یکی از سریع ترین روش های اخذ کارت اقامت گرجستان است.

اگر به یاد داشته باشید، در نوشته های گذشته درباره قوانین مختلف خرید ملک در کشور گرجستان بحث شد. جهت یادآوری و رویت مجدد آنها می توانید اینجا کلیک کنید.

اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان را می توان با درصد موفقیت بالا در نظر گرفت ولی سایر روش های اخذ اقامت گرجستان همواره با ریسک مردود شدن همراه است.

چرا خرید ملک در گرجستان مناسب است ؟

هنگامی که سراپا شور و شادی هستید و قصد دارید گردشگر کشور خیال انگیز گرجستان باشید، همه چیز در نگاه نخست جلوه دیگری دارد، آسمان نیلگون و ابرها از هر زمان دیگری پایین تر آمده و به چشمان کنجکاو شما نزدیکتر شده اند.

با گذر از پیاده رو های سنگ فرش خیابان قدیمی شاردنی، سپس اوج گرفتن با تله کابین و تماشای دامان سبز طبیعت دلربا و فرود در کافه های دنج با آرامشی خیره کننده، گویی جهان دیگری در جهان کنونی جسته اید که خشت آن فقط از آرامش است و بس. هنگامی که قصد دارید اقامت خود را ماندنی تر کنید و در پی خرید یا اجاره ملک هستید باز هم این زیبایی ها وجود دارند اما چشمان همچنان کنجکاو شما چیزهای دیگری هم می بینند و افکار جستجوگر شما تلسکوپی می شود در پی رصد ستاره های درخشان امنیت،آینده نگری، اقتصاد و کسب درآمد.

خرید ملک در گرجستان

این تلسکوپ طبیعتا آنچنان تیزبین است که همه چیز با شفافیت و وضوح هر چه تمام تر خود را نمایش می دهد.

در گرجستان اگر شنیده ها و رویاهای گذشته شما تناقض آشکاری با یافته های تلسکوپ شما داشته باشد، آرزوهای شما رنگ می بازد و همه چیز رنگی از فریب، ناراحتی و نا امیدی می گیرد.

ما قصد داریم شما در این بن بست گرفتار نشوید تا این تناقض شما را دلسرد و نا امید کند، پس به دنبال آن هستیم که گرجستان را آنگونه که هست بنمایانیم، نه صرفا سرزمینی رویایی و نه صرفا سرزمینی برخاسته از واقعیتی خشک و انعطاف ناپذیر.

شما در گرجستان مردمانی آرام و صلح طلب را می بینید که دوستدار و حامی یکدیگرند و از کودکی آموخته اند که دوستدار حیوانات نیز باشند بنابراین میان انسان ها با یکدیگر و میان انسان ها با حیوانات شهری، فضای مسالمت آمیزی وجود دارد.

با وجود آوای بلندی که به تبعیت از زبان گرجی در حرف هایشان می شنوید بسیار با احترام صحبت می کنند و در برخوردهایشان رو راست هستند.

نژاد پرستی در گرجستان موضوعیتی ندارد و آن ها از ورود اتباع دیگر کشورها به شرط احترام به فرهنگ گرجستان و پایبندی به انسانیت و اخلاق استقبال گرمی می کنند.

در گرجستان تحول  نگران کننده ای در تبدیل نرخ دلار به لاری و بالعکس در گذر زمان وجود ندارد و ارزش دارایی شما نه تنها کاسته نمی شود بلکه بسته به نوع دارایی و سرمایه، با شیبی آهسته یا تند ارزش بیشتری می یابد.

سبک معماری و شهرسازی گرجستان با ایران متفاوت است و باید آن را در بستر تاریخی، اجتماعی و فرهنگی خاص آن ارزیابی کرد و به دنبال تطابق صرف با جاهای دیگر نبود.

باید گرجستان را دوست داشت چنان دوستی که او را آن گونه که هست می خواهی نه آن گونه که باید باشد زیرا طبیعتا نیش و نوش قرین یکدیگرند.

یکی از بهترین راه هایی که می توانید مهاجرت به گرجستان ماندگار کنید خرید ملک است، در حال حاضر با سرمایه ای بالغ بر 35000 دلار قادر هستید اقامت گرجستان را برای خود و خانواده خویش اخذ کنید و البته که فرصت های سرمایه گذاری در سایر بخش ها نیز وجودارد که اگر ما را امین و معتمد خود بدانید بالاترین تلاش خود را ارایه می دهیم تا شما قادر به انتخاب بهترین باشید.

تسلط به انگلیسی یا گرجی در بدو امر می تواند روال کار شما را تسریع ببخشد و در هر مرحله مشاوره با متخصصان امر و کسب اطلاعات بیشتر و به روز شما را قادر به تصمیم گیری استاندار و مناسب تری می کند.

نرخ خانه و آپارتمان نیز در شهر تفلیس، بسته به محل قرار گیری، متراژ، نو یا قدیمی بودن و مبله بودن یا نبودن، دسترسی یا عدم دسترسی به مترو و… متغیر است.

آنا جورجیا ادعا ندارد که ملک دلخواه شما را برای شما قطعا خواهد یافت زیرا هیچ شرکت دیگری نیز نمی تواند و نباید چنین ادعای گزافی را مطرح کند اما مردانه و معتمدانه به شما قول می دهیم که امین شما بوده و ملکی را با توجه به شرایطی که دارید برای شما فراهم نماییم.

مزایای خرید ملک در گرجستان

1 – خرید ملک در گرجستان یک سرمایه گذاری مناسب محسوب می شود که سرمایه های شما را به صورت دلار آمریکا ذخیره می کند.

معمولا دلار آمریکا در مقابل اغلب ارزهای جهان در حال افزایش ارزش است. بنابراین شما با خرید ملک در گرجستان ضمن ذخیره سرمایه های خودتان به دلار به ارزش آنها نیز می افزایید.

حال آنکه برای مثال اگر پول شما امروز در بانکی ذخیره شود فقط یک سود ناچیز به دلار به آن تعلق می گیرد ولی با خرید ملک در گرجستان روز به روز به ارزش ملک شما به دلار آمریکا افزوده خواهد شد.

بنابراین با خرید ملک در گرجستان ضمن انجام یک سرمایه گذاری مطلوب ، روز به روز به ارزش پولتان افزوده می شود.

در حقیقت ارزش پول شما در خرید ملک از دو جهت افزایش می یابد. جهت اول افزایش ارزش ملک شما به دلار و جهت دوم بالا رفتن ارزش دلار نسبت به سایر ارزهای جهانی.

بنابراین یکی از مهمترین عوامل خرید ملک در گرجستان و مزایای آن همین مورد محسوب می شود.

2 – به گزارش آناجورجیا و به نقل از یکی از مسئولان ساختمان عدالت گرجستان ، که نخواست نامش فاش شود ، در حال حاضر قانون جدیدی توسط نخست وزیر جدید گرجستان در پارلمان این کشور در حال بررسی است که در صورت تصویب اخذ کارت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک فقط برای کسانی امکان پذیر خواهد بود که حداقل 100 هزار دلار آمریکا ملکی را خریداری کنند.

خرید ملک در گرجستان قیمت

در حال حاضر با حداقل خرید ملک به ارزش 35 هزار دلار آمریکا ، اخذ اقامت موقت گرجستان امکان پذیر است. این اقامت در ابتدا یکساله واگذار می شود و تا زمانی که ملک بنام شخص متقاضی است اقامت های بعدی یکساله بدون مشکل تمدید خواهد شد.

پس از گذشت شش سال از تمدید کارت اقامت ، اخذ اقامت دائم گرجستان امکان پذیر خواهد بود.

جهت استعلام این خبر می توانید با ساختمان عدالت گرجستان تماس بگیرید. قطعا اپراتورهایی که اطلاع دارند اخبار درست را به شما خواهند داد.

این قانون فعلا در پارلمان گرجستان در حال بحث و گفتگو است و در صورت تصویب به اجرا در می آید و در صورت عدم تصویب اجرایی نخواهد شد.

نتیجه گیری می کنیم که به دلیل ایجاد قانون اقامت گرجستان از طریق خرید ملک از سال 2015 میلادی تا کنون ، افراد بی شماری از ملیت های مختلف از طریق این روش که یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های اخذ اقامت گرجستان است ، اقدام به اخذ کارت اقامت گرجستان کرده اند.

بنابراین تعداد کسانی که از روش خرید ملک اقامت در گرجستان گرفته اید بسیار زیاد شده است و دولت گرجستان به دنبال ایجاد یک تبصره قانونی است که تا حدودی جلوی این هجوم گرفته شود.

ولی خوشبختانه کلیه قوانین جاری کشور گرجستان عطف به ما سبق نمی شود. یعنی فقط قوانین جدید شامل کسانی می شود که جدید وارد گرجستان شده اند و کلیه افرادی که از قوانین قبلی کارت اقامت گرفته اند کماکان بر طبق قوانین قبلی و شرایط قبلی با آنها رفتار خواهد شد.

تبصره الحاقی قانون اقامت گرجستان از طریق خرید ملک اضافه می کند که این قانون فقط تا پایان سال 2020 میلادی قابل اجراست و پس از آن این قانون لغو خواهد شد.

بنابراین تا دیر نشده است نسبت به خرید ملک در گرجستان و اخذ اقامت این کشور از این روش اقدام کنید تا بعدا دچار مشکلات حقوقی نشوید.

یکی دیگر از عوامل خرید ملک در گرجستان و مزایای آن نیز همین مورد عطف به ما سبق نبودن قوانین جاری گرجستان است.

3 – در صورت پیوستن کشور گرجستان به اتحادیه اروپا که در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است ، ملک شما ارزش افزوده ی زیادی پیدا می کند.

این مورد از تجربه و مطالعه ما در سه کشور حوزه دریای بالتیک نشات می گیرد. سه کشور استونی ، لتونی و لیتوانی که به اتحادیه اروپا و معاهده شنگن پیوستند.

تا قبل از پیوستن این سه کشور به اتحادیه اروپا قیمت خانه در پایتخت های آنها تقریبا با قیمت کنونی ملک در تفلیس پایتخت گرجستان برابری می کرد ولی پس از پیوستن به اتحادیه اروپا قیمت ملک در پایتخت های این سه کشور حوزه دریای بالتیک حدود 5 برابر بیشتر شد.

با این تجربه به احتمال زیاد با پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا ضمن اینکه در یک کشور اروپایی صاحب ملک ارزان قیمت می شوید به نسبت سایر کشورهای اروپایی ، ملک شما ارزش افزوده چند برابری پیدا خواهد کرد.

هزینه خرید ملک در گرجستان

هزینه خرید ملک در گرجستان و در شهر تفلیس پایتخت این کشور به قرار زیر است :

منطقه واکه ( Vake ) : از متری 1000 دلار به بالا

منطقه سابورتالو ( Sabourtalo ) : از متری 800 دلار به بالا

منطقه ارتاچالا ( Ortachala ) : از متری 750 دلار به بالا

منطقه وارکتیلی ( varketili ) : از متری 700 دلار به بالا

البته قیمت هایی که در بالا ذکر شده اند حدودی هستند و البته خیابان تا خیابان بسیار متفاوت است.

همچنین قیمت ها برای آپارتمان نوساز به صورت سفید درج شده اند.

در گرجستان سه نوع ملک وجود دارد :

ملک سیاه : تا قبل از مرحله سفت کاری ، ملک تحویل داده می شود. یعنی کف ساختمان خاک ، سقف و دیوارها بلوک و کار نشده است و در و پنجره هم ندارند.

-) ملک سفید : پس از پایان مرحله سفت کاری و سفید کاری تحویل می دهند ولی معمولا کف کار نشده است. دیوارها و سقف سفید هستند. کلید و پریز ، کابینت آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، توالت و دستشویی و سیفون ، پکیج و رادیاتور وجود ندارند و دیوارها نیز نیاز به کاغذ دیواری یا سایر تزئین هایی که شما می پسندید ، دارند.

البته در ملک سفید در و پنجره وجود دارند.

ملک سبز : تمام کارهای ساختمان انجام شده است و آپارتمان یا خانه با وسائل و مبله می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا