در محیط های کاری یکی از عواملی که کارفرما ها رعایت می کنند و اهمیت می دهند بهره بردن ازطراحی های داخلی محیط اداری برای تلثیر بیشتر و بهتر بر بهروری و عملکرد کارکنان می باشد که این مورد متاسفانه زیاد در ایران به آن همیت نمی دهند
همانطور که همه می دانند یکی اکثر کسب کارها ی موفق همیشه از یک جای کوچیک یا زیر زمین شروع می شود بعد از دورهای مختلف گذراندن سختی ها رشد پیدا می کنند به محیط های اداری بزرگتری تبدیل می شوند با این وجود سعی م یکنند برای محیط کاری خود بهترین طراحی دکوراسیون اداری را داشته باشند تا محیط را صیمانه تر جلوه دهند
با توجه به گزارشات به دست آمده نتیجه یک تحقیق توسط طراحان آمریکا امده شده است که طراحی دکوراسیون محیط اداری یکی از سه عامل موثر بر کارایی و رضایت شغلی به حساب می‌آید و همچنین با این مورد 31 درصد کارکنانی که مشغول کار هستند از شغل خود رضایت دارند که در محیط کاری خوبی کار می کنند و 50درصد افرادی که دنبال شغل مناسب و جدید هستند توانسته اند کار ایده ال خود را همراه با محیط اداری مناسب پیدا کنند
این تحقیق بازگوکننده‌ ی آن است که تا چه حد محیط کاری برای کارکنان اهمیت دارد.

ادامه این مقاله و همچنین برای دیدن تصاویری زیبا از دکوراسیون اداری پیرامیدطرح در فضاهای مختلف دعوت می نماییم که وب سایت ما مراجعه فرمایید


Click here to enlarge
Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge