دکوراسیون

انواع کمد دیواری مدرن

در حال حاضر تنوع بسیار زیادی از مدل‌ها و انواع کمد مدرن در بازار ارائه می‌شود که انتخاب مناسب را بسیار دشوار می‌کند. هنگام انتخاب کمد برای خانه مدرن خود باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اول از همه، لازم است که اندازه خرید آینده را تعیین کنید. لطفا توجه داشته باشید که هرچه کمد بزرگ‌تر باشد، گران‌تر خواهد بود. بنابراین، باید تمام جزئیات را به دقت در نظر بگیرید و مدلی را انتخاب کنید که کاملاً مناسب فضای مدرن شما باشد.

چگونه یک کمد دیواری مدرن را انتخاب کنیم؟

همچنین باید به موادی که کمد از آن ساخته شده است،نیز باید توجه شود. محبوب‌ترین و رایج‌ترین متریال چوب است. با این حال، کمد‌های ساخته شده از پی وی سی نیز وجود دارد،که از سایر متریال ارزان‌تر است. هر ماده مزایا و معایب خاص خود را دارد، بنابراین باید به دقت در نظر بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.

در انتخاب کمد دیواری مدرن به تعداد قفسه‌ها و ‌کشو‌های آن توجه کنید. این بستگی به این دارد که چقدر می‌خواهید در آن وسیله نگهداری کنید. اگر وسایل زیادی دارید، باید مدلی با قفسه‌ها و کشو‌های بیشتر انتخاب کنید. در نهایت به رنگ و ظاهر کمد لباس دقت کنید. مدل‌های مدرن مختلف زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین شما باید به راحتی بتوانید مدلی را پیدا کنید که کاملاً مطابق با فضای مد نظر شما باشد.

بنابراین، هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانه مدرن خود باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. قبل از هر چیز باید اندازه ان را مشخص کرد، سپس به متریال، تعداد قفسه‌ها و کشو‌ها و همچنین رنگ و طرح توجه کرد. مدل‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که مطمئناً مدل مناسب کمد دیواری را برای خانه خود را خواهید یافت.

انواع کمد دیواری مدرن

‌کمد‌های روباز : اینها محبوب‌ترین انواع کمد دیواری هستند. آنها معمولاً دو در دارند که در مرکز باز می شوند تا قفسه‌ها و ریل‌های لباس در داخل ظاهر شوند.

کمد دیواری با در‌های کشویی : کمد‌های دیواری با درهای کشویی یک گزینه عالی برای صرفه جویی در فضای مدرن خانه شما هستند. درب به جای باز شدن به سمت بیرون، به طرفین می‌لغزد و به آن اجازه می‌دهد در جایی که فضا محدود است قرار گیرد.

کمد‌های دیواری گوشه‌ای: کمد‌های دیواری گوشه‌ای برای فضا‌های کوچک ایده آل هستند زیرا از فضای گوشه‌ای استفاده نشده استفاده می‌کنند. آنها معمولا دارای قفسه‌های چرخشی هستند که امکان دسترسی آسان به اقلام ذخیره شده در پشت را فراهم می کند. با انواع مختلف کمد‌هایی که در اختیار دارید، پیدا کردن یک کمد متناسب با نیاز شما آسان است. چه به دنبال گزینه‌ای برای صرفه‌جویی در فضا باشید و چه مدل ساده‌تر، مطمئناً کمد دیواری را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:

کدام کمد دیواری مدرن را برای اتاق نشیمن انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب کمد دیواری برای اتاق نشیمن باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید آورده شده است:

اندازه اتاق: مطمئن شوید که فضایی را که قصد دارید کمد دیواری را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و فضایی را انتخاب کنید که برای ان مناسب باشد.

سبک اتاق: اگر اتاق نشیمن شما دکوراسیون سنتی‌تر ی دارد، کمد چوبی انتخاب خوبی است. اگر مدرن‌تر باشد، کمد دیواری شیشه‌ای یا فلزی بهتر عمل می‌کند.

هدف از کمد لباس: آیا برای ذخیره سازی یا نمایش اقلام به آن نیاز دارید؟ اگر به آن برای ذخیره سازی نیاز دارید، مطمئن شوید که کمد دیواری با قفسه‌ها و کشو‌‌های فراوان انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از آن برای نمایش اقلام استفاده کنید، به دنبال کمدهایی با در‌های شیشه‌ای باشید.

بودجه: کمد‌های دیواری مدرن می‌توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند، بنابراین قبل از شروع خرید، مطمئن شوید که بودجه خود را تعیین کرده‌اید.

هنگام انتخاب کمد برای اتاق نشیمن خود این عوامل را در نظر داشته باشید و مطمینا یک مدل کمد مناسب برای خانه خود را پیدا خواهید کرد.

کدام کمد دیواری مدرن را برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب کمد دیواری مدرن برلی اتاق خواب باید به فاکتور‌های زیادی توجه کرد. برخی از مواردی که باید به آنها فکر کنید اندازه اتاق، نوع کمد لباس و سبک مبلمان است.

اندازه اتاق عامل مهمی است زیرا باید مطمئن شوید که کمد دیواری که انتخاب می‌کنید در فضایی که در اختیار دارید قرار می‌گیرد. اگر اتاق خواب کوچکی دارید، ممکن است بخواهید برای صرفه جویی در فضا به سراغ کمد دیواری کوچک‌تر یا در‌های کشویی بروید.

نوع فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما نیز بر تصمیم شما تأثیر می‌گذارد. اگر تعداد زیادی لباس، کفش و لوازم جانبی دیگر دارید، به کمد لباسی بزرگ‌تر با قفسه‌ها و فضای آویزان زیاد نیاز دارید. اگر فقط چند مورد دارید، می توانید کمد دیواری کوچک‌تر یا با قفسه‌های کم‌تر انتخاب کنید.

سبک کمد دیواری نیز بسیار مهم است. اگر می‌خواهید ظاهری سنتی داشته باشید، می‌توانید کمد چوبی با در‌های پانل‌دار انتخاب کنید. اگر ظاهر مدرن‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید کمد دیواری از تخته مبلمان برجسته با در‌های شیشه‌ای یا آینه‌ای انتخاب کنید.

کمد‌های سفید با آینه مناسب برای یک اتاق خواب مدرن است. آینه‌ها فضا را به صورت نوری بزرگ می‌کنند.

کدام کمد دیواری مدرن را برای اتاق جوانان انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که کدام کمد لباس را برای اتاق جوانان انتخاب کنید، چند نکته را بررسی کنید که به شما در تصمیم گیری کمک می‌کند.

اول از همه، سن ‌فرزند‌تان را در نظر بگیرید. اگر هنوز خیلی کوچک است، می‌توانید یک مدل ساده و کاربردی را انتخاب کنید. با این حال، اگر فرزند شما در حال حاضر یک نوجوان است، احتمالاً از یک مبلمان شیک‌تر استفاده کنید.

همچنین مهم است که در نظر بگیرید چقدر فضای موجود در اتاق دارید. اگر کوچک است، یک مدل جمع و جور با درب ریلی یا کشویی انتخاب کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، بودجه خود را در نظر بگیرید. مدل‌های مختلفی در قیمت‌های مختلف موجود است.

امیدواریم از خواندن این مطلب از سایت لیدی فروم لذت برده باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا