دکوراسیون

مهمترین نکات انتخاب رو تختی برای ایجاد دکوراسیون زیبا

انتخاب و خرید یکی از فاکتورهایی است که موجب زیبایی دکوراسیون داخلی و جلوه بهتر تخت خواب می شود. همچنین در بهداشت و آرامش خواب تاثیری غیرقابل انکار دارد. پس با ما همراه باشید تا با مهمترین فاکتور های خرید روتختی آشنا شوید.

رنگ

در طراحی اتاق خواب مهم ترین نکته، نمایشی است که عناصر نرم اتاق خواب یعنی مدل روتختی ها و بالش ها می دهند. بنابر این در انتخاب ترکیب های رنگی دقت کنید.

رو تختی مناسب در واقع باید تلفیقی از رنگ های ملایم باشد. توجه به هماهنگی این رنگ ها با سایر عناصر فضای اتاق خوابتان می تواند انتخاب را برای شما ساده تر کند.

طرح

درست است که انتخاب طرح روتختی ها مسئله ای کاملا شخصی است اما باید توجه داشته باشید که ابعاد اتاق خواب شما نقش موثری در انتخاب طرح شما دارد، طرح های شلوغ و با رنگ های تند در اتاق های بزرگ و دلباز می تواند زیبایی داشته باشند، اما اگر در اتاق های کوچک قرار گیرند جز ایجاد اغتشاش بصری و بر هم زدن آرامش در فضا نقش دیگری نخواهند داشت. پس بهتر است از طرح های ساده تر استفاده نمایید.

اگر از آن دست از افراد هستید که زود از محیط اطرافتان خسته می شوید، بهترین انتخاب برای شما هستند. این رو تختی ها معمولا به دو رنگ و یا دو طرح مختلف عرضه می شود و می تواند تنوع دلخواه شما را ایجاد نماید.

جنس

روتختی زیبا اگرچه در زیبایی دکور اتاق خوابتان نقش به سزایی دارد، ولی هنگام خرید نباید فقط به این نکته توجه کنید. کیفیت و مقاومت روتختی نکته مهمی است که حتما باید به آن توجه کرد.

تعداد تارهای موجود در هر سانتی متر مربع، نمایانگر نوع و کیفیت پارچه ملافه و روتختی است. معمولا روتختی هایی که تعداد تار و پودهایشان بیش از ۲۵۰ عدد تار در هر سانتی متر مربع باشد؛ نرم تر، لطیف تر و با دوام ترند و روتختی هایی که کمتر از ۲۰۰ تار در هر سانتی متر مربع دارند برای استفاده روزمره چندان مناسب نیستند.

تحریریه لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا