سلامت

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج کجاست؟ + تخفیف کلینیک

لیزر موهای زائد در کرج به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد در کرج افزايش زیادی داشته است. که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود. اما لیزر موهای زائد در کرج مانند هر تكنولوژى جديدی كه ممكن است مورد سوء استفاده قرارگيرد بسيارى ازكساني كه بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد در کرج كردند را مأيوس كرده است. در اين مقاله سعى داریم تا با ارائه اطلاعات مهم دراين زمينه و معرفى روش صحيح انتخاب مركز مناسب براى انجام ليزر موى زائد مانع تكرار تجربه تلخ از دست دادن پول و وقت و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازیم.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد در کرج چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد در کرج ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

لیزر موهای زائد در کرج

انواع لیزر موهای زائد در کرج

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد در کرج تاثیر گذار هستن که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود .

بسته به رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد در کرج برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

1. لیزر موهای زائد در کرج با دستگاه الکساندرایت

2. لیزر موهای زائد در کرج با لیزر روبی ( یاقوت )

3. لیزر تور پالسی بالا

4. لیزر ND:YAG

5. لیزر موهای زائد در کرج با استفاده از لیزر دایود

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد در کرج

برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد در کرج باید به دو نکته توجه داشت:

نوع تکنولوژِی دستگاه

نوع برند

دوتا از شناخته شده ترین تکنولوژی های دستگاه لیزر موهای زائد در کرج : 1- الکساندرایت 2- دایود و نوع کمتر شناخته شده 3- N دی یاگ است.

نوع برند دستگاه لیزر موهای زائد در کرج با تکنولوژی الکساندرایت می تواند کندلا و سایناشور که قوی ترین نوع الکساندرایت محصول کشور امریکا می باشد. برند های دیگر آلما، دکا،کوتراو ونوبلکس می باشد که می توند برای چین کره یا اروپا باشد.

مقایسه سیستم الکساندرایت و دایود:

دایود به علت طول موج بیشتر عمق نفوذ بیشتری دارد.

تکنولوژی الکساندرایت به علت سهولت کار و بی دردی و خنک کننده های قوی امکان افزایش توان دستگاه و جواب دهی بیشتری دارد.

دستگاه الکساندرایت برند کندلا به علت پرتاب یخ که باعث بی حسی و بی دردی کامل می شود نسبت به سایناشور دارای محبوبیت بیشتری می باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد در کرج در کلینیک لیدی واقع در میرداماد تهران از نوع الکساندرایت کندلا جنتل لیزر پرو ساخت کشور امریکا می باشد که نسبت به دیگر کندلا های دیگر دارای تکنولوژی جدید تر و سرعت بیشتر و زمان و درد کمتر می باشد.

لیزر موهای زائد در کرج الکساندرایت کندلا

لیزر موهای زائد در کرج

1- ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر؛

لیزر الکساندریت (Apogee) یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است، این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است.

در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است. لیزر موهای زائد در کرج با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

۲- لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر:

این لیزر برای تمام انواع پوست حتی پوست های تیره قابل استفاده است و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای که زیر پوست قراردارند را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دایود؛ لیزر Lightsheer ساخت کمپانی Lumenis آمریکاست.

٣- ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر؛

اين ليزر براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره (نوع ۵ و ۶) كاربرد دارد و استفاده از آن برای به موارد خاص مى‌باشد.

۴- IPL

كه به علت ارزان و در دسترس بودن و سهولت استفاده، بسيار رايج شده است اصلاً ليزر نيست و در واقع نور شديد پالسى است كه توسط يك لامپ گزنون توليد مى‌شود و مانند ليزر روى سطح پوست تابيده مى‌شود، اما هم از نظر تأثير روى موهاى زائد و هم تعداد جلسات درمانى با لیزر موهای زائد در کرج متفاوت است.

چگونه مناسبترین لیزر موهای زائد در کرج را انتخاب كنيم؟ جواب اين سؤال بسته به اينكه بخواهيد فقط بخش كوچكى از بدن مثلاً زيربغل خود را ليزر كنيد يا از موهاى زائد كل بدن خلاص شويد، از چند صد هزار تا چند میليون تومان ارزش دارد، چون اگر اشتباهاً به مراكزى كه دستگاه ليزر خوبى ندارند يا از آى پى ال نامناسب استفاده مى كنند، مراجعه كنيد، پولى كه پرداخت مى كنيد را از دست مى دهيد و موهاى زائد هم بعد از چند ماه دوباره برميگردند.

پس مهمترين نكته اينست كه در مورد نوع و كیفيت دستگاه ليزر جايى كه قرار است براى رفع موهاى زائد خود به آن مراجعه كنيد، مطمئن شويد، درحال حاضر يكى از بهترين دستگاه های لیزر موهای زائد در کرج، لیزر الکساندرایت Gentlelase است كه با كمترين تعداد جلسات درمانى (بطورميانگين ۵-۳ جلسه) و اثر بخشى بهتر و درد کمتر، نسبت به ليزرهاى دیگر؛ توانایی از بین بردن انواع موهاى زائد و حتى موهاى زيرپوستى را دارد.

اگر كسب اطلاعات لازم در مورد نوع و مدل و كمپانى سازنده دستگاه ليزر، برايتان مقدور نبود، ساده ترين و مطمئن ترين راه، تست ليزر روى قسمتى از پوستتان است، به همين منظور، در کلینیک زیبایی و لیزر لیدی، امكان تست رايگان درنظر گرفته شده تا با اطمينان، بتوانيد جلسات درمانى راشروع كنيد و مطمئن شويد كه پولتان را هدر نمى‌دهيد.

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند؟

۱-وجود اختلالات هورمونی

۲-مصرف دارو های خاص

۳-وجود بعضی بیماریها

۴-سابقه گوشت اضافه در محل عمل

۵-سابقه تبخال مکرر

۶-سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی

۷-برنزه بودن

۸-وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر

۹-مصرف ایزوترتینویین

۱۰-مصرف داروهای حاوی طلا

۱۱-سابقه بیماریهایی مثل لوپوس

۱۲-افراد باردار

تخفیف لیزر موهای زائد در کرج

نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد در کرج بدن و پس از آن:

1. باید ناحیه مورد نظر لیزر را قبل از انجام بتراشید

2. برای تسکین دردها از ژلی که داده می شود و رسانا می باشد استعمال نمایید.

3. باید حتما از عینک محافظی که داده می شود استفاده نمایید

4. از شما خواسته خواهد شد تا هر ناراحتی که در مورد لیزر موهای زائد در کرج دارید بیان کنید (حتما درد خود را بروز دهید) تا تنظیمات لیزر برای شما آسان تر و با تاثیرتر باشد.

5. تا سه روز اول پس از لیزر موهای زائد در کرج از رفتن به سونا و استخر دوری کنید

6. پقبل از اینکه به پیاده روی بروید از فیلتر uv(کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰) استفاده کنید.

7. حداقل یک هفته بعد از لیزر در مقابل معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

باید توجه داشته باشید در برخی از بیماران که سابقه عارضه در لیزر مو های زائد در آنها دیده شده احتمال رخ دادن عارض در آنها زیادتر می باشد . پزشک پیش از شروع از روش تست کردن استفاده می نماید و یک ناحیه را لیزر می نماید و در هفته ی بعدی پزشک آن را بررسی می کند و اگر مشکلی وجود نداشته باشد نسبت به شروع لیزر برای صورت و بدن اقدام می نماید.

در گاهی اوقات پس از چند ساعت حالت قرمزی ایجاد شده از لیزر از بین می رود و همچنین برای چنین مواقعی پس از لیزر استفاده از پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی کافی است .باید ناحیه که تحت درمان است از اشعه ی خورشید محافظت شود که به همین دلیل از فرآورده های ضدآفتاب با spf بالا استفاده می شد.

برای انواع پوست ها و مو ( موهای ضخیم و نازک – پوست های تیره و روشن ) لیزر الکساندرایت بسیار مناسب است و به همین دلیل این دستگاه برای نژاد های ایرانی توصیه می شود.

لیزر موهای زائد در کرج

چه کسانی می‌توانند از لیزر موهای زائد در کرج استفاده کنند؟

همه کس اعم از زنان و مردان می‌تواند در تمام قسمت‌های بدن خود از لیزر موهای زائد در کرج استفاده کند، هرچقدر رنگ موها تیره‌تر باشد لیزر بر آن تاثیر بیشتری خواهد داشت، البته خصوصیات و ویژگی های فردی شخص نیز در نظر گرفته می شود و قوانین جاری در مورد کاربرد لیزر نیز در کلیه‌ی موارد اجرا می‌شود.

معمولاً فرد برای استفاده از لیزرموهای زائد باید حداقل 12 سال داشته باشد.

لیزر مو های زائد در کرج چه مزیت های دارد ؟

۱ بدون عارضه

در بین دستگاههای لیزر موهای زائد در کرج عوارض لیزر موهای زائد در کرج با دستگاه لیزر الکساندرایت بسیار کم است.

2 بدون درد

اگر لیزر موهای زائد در کرج با دستگاه بهترین دستگاه (Alex) آمریکا با پیشرفته ترین دستگاه خنک کننده صورت بگیرد بدون وجود هیچ گونه دردی می باشد و همچنین بصورت کاملا دائمی است.

3) اثر بخشی سریع

الف ) یکی از بهترین دستگاههای لیزر مو های زائد لیزر الکساندرایت می باشد که ساخت کشور آمریکاست و به هیچ عنوان نمی توان آن را با دستگاههای آسیایی و اروپایی مقایسه نمود و می تواند از ۲تا ۳۳ جلسه از طول درمان شما کم نماید.

ب ) نیاز به هیچ نوع بستری نمی باشد و شما سریعا می توانید بعد از لیزر موهای زائد در کرج به فعالیت های خود ادامه بدهید.

4). در برابر روش های دیگر می تواند بدون ناراحتی و درد باشد .

5) این تکنولوژی توسط FAD برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است

6) پوست در این روش درگیر نخواهد شد

7) به وسیله لیزر موهای زائد در کرج ، رفع آنها اثر بخش تر می باشد

8) به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود

9) در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد زخم به ندرت اتفاق می افتد

10) این فرآیند به سرعت صورت می گیرد و بسته به ناحیه ی لیزر ممکن است از چند دقیقه تاچند ساعت به طول بینجامد.

۱۲) خوشبختانه بنابر مناطق حساس بدن قابل تنظیم می باشد و در لیزرموهای زائد زیر بغل عوارض آن بسیار کم است.

۱۳) شما می توانید در فاصله ی کمی این نتایج را مشاهده کنید .

رفع موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد در کرج: یکی از روش های که می تواند به عنوان رایج ترین جراحی زیبایی معرفی کرد و در ایالت متحده آمریکا از آن استفاده می شود روش لیزر موهای زائد در کرج است که پس از از جراحی جوان سازی و رفع چین وچروک پوست و سیاهی زیر بغل ناشی از مو به عنوان دومین جراحی به شمار می آید.

دارا بودن مجوزهای رسمی از مراجع ذی‌صلاح

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج، باید مجوزهای رسمی برای فعالیت خود داشته باشد. در واقع، کلینیک‌ها و مراکز درمانی و زیبایی برای انجام فعالیت‌های خود باید دارای مجوز و تاییدیه قانونی از معاونت درمان وزارت بهداشت کشور باشند. علاوه بر این، آن‌ها باید تکنولوژی به روز دنیا را نیز در اختیار داشته باشند و از پزشکان و پرسنل مجرب و ماهر استفاده کنند. این مجوزها و استانداردها به منظور حفظ کیفیت و ایمنی خدمات ارائه شده به مراجعان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین، بهترین مرکز لیزر کرج باید دارای مجوزهای قانونی از جمله داشتن پروانه طبابت پزشک، دارا بودن مجوز استفاده از دستگاه‌ لیزر موهای زائد، اپراتور و کارشناس آموزش دیده و دارای مدرک باشد.

لیزر موهای زائد در کرج

ماهر بودن اپراتور لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در کرج، باید از اپراتور ماهر برای انجام لیزر موهای زائد کرج استفاده کند. در حقیقت، اپراتور باید دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه کار با دستگاه لیزر موهای زائد در کرج باشد. این افراد باید قادر به شناخت مناسب رنگ پوست و بوده و بتوانند طول موج مناسب برای هر فرد با در نظر گرفتن رنگ پوست و مو تعیین کنند. مهارت  نداشتن اپراتور می‌تواند عوارضی مانند آسیب و سوختگی را در پوست به دنبال داشته باشد.

لیزر در کرج

دستگاه لیزر موهای زائد در کرج

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج، باید دارای دستگاه‌های به روز و پیشرفته باشد. این دستگاه‌ها باید از برند‌های معتبر بوده  و تاییدیه  FDA را نیز داشته باشند. همچنین، این دستگاه‌ها باید مجهز به طول موج‌های متفاوت برای هر نوع پوست باشند. به طور مثال، برای پوست‌های روشن، از لیزر الکس در کرج و برای پوست‌های تیره،  از لیزر دایود در کرج استفاده کنند. استفاده از دستگاه‌های تقلبی که تاییدیه  FDA را ندارند، می‌تواند موجب آسیب رساندن به پوست شده و  عوارض خطرناکی را در پی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا