مهاجرت

اخذ ویزای فرانسه 2023

اخذ ویزای فرانسه تضمینی  : شاید اخذ ویزای فرانسه تضمینی از عباراتی باشد که در تبلیغات ماهواره ای و سایت های گوناگون به چشم شما خورده باشد اما واقعاً چقدر از این تبلیغات صحت دارند ؟ چند درصد از این عبارات به صورت واقعی اتفاق می افتند و چه مراکزی واقعا پای حرف هایی که می زنند ، می ایستند و به وعده هایشان جامه عمل می پوشانند؟ چه مجموعه هایی فقط برای جذب مشتری از این عبارات استفاده می کنند و چه شرکت هایی تنها حرف هایی را می زنند که می توانند به آنها عمل کنند ؟

اخذ ویزای فرانسه شاید از فانتزی ها و رویاهای بسیاری از ما ایرانیان باشد. از قدم زدن در سواحل مدیترانه ای پروانس در جنوب ، بازدید از صخره های آهکی نورماندی ، ماجراجویی در پارک ملی مرکانتوغ و مشاهده رشته کوه های عظیم آلپ گرفته تا مناطق غربی برتانی و اقلیم گرمسیری و اقیانوسی بورا بورا و جزیره کرس؛ از عکس های یادگاری با برج ایفل ، تجربه فراموش نشدنی بازدید از دیزنی لند پاریس ، بقایای کلیسای نوتوردام ، قصر سلطنتی ، طاق نصرت تریومفه ، کتابخانه ملی فرانسه و دانشگاه سوربن و ده ها آثار تاریخی ، فرهنگی و طبیعی دیگر که می توانند رویای یک سفر فوق العاده و خاطره ساز را برای همه ما محقق سازند.

اما چه راه هایی برای سفر به فرانسه وجود دارد؟ چه کسی و یا چه کسانی می توانند به شما وعده اخذ ویزای فرانسه تضمینی را داده و به آن وعده جامه عمل بپوشانند. در ادامه با ما همراه باشید تا راه و روش های اخذ ویزا شینگن فرانسه را برای شما روشن سازیم اما قبل از آن به صورت مختصر به معرفی این کشور می پردازیم.
فرانسه یکی از زیبا ترین کشورهای اروپابی است . این کشور که در غرب قاره سبز واقع شده است ، از یک سو به دریای مدیترانه و از سوی دیگر هم به اقیانوس اطلس منتهی می شود. ریشه واژه فرانسه (France) از واژه Francia است که معنای آن در زبان لاتین کشور فرانک‌ها است. در زبان باستانی و در میان ژرمن ها ( آلمان کنونی) فرانک به معنای آزاد بوده که نقطه مقابل برده و برده‌داری محسوب می شده است. این کشور از دیرباز کشوری آزاد بوده و امروزه هم جزو آزادترین کشور های اروپا و جهان محسوب می شود.

از لحاظ جغرافایی فرانسه از شمال شرقی، شرق و جنوب غربی دارای مرزهای مشترک با کشورهایی همچون آلمان، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا است. آب و هوای متفاوت در نقاط مختلف این کشور، باعث شده است که فرانسه مقصد مناسبی برای مسافرت های توریستی باشد. شرایط جوی معتدل بخش‌های شمالی و شمال شرقی ، اقلیم مدیترانه ای در جنوب و همچنین آب و هوای اقیانوسی بخش های غربی فرانسه هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. مضاف بر این نمی توان مناطق شرق این کشور را که دارای آب و هوای کوهستانی هستند نادیده گرفت.
فرانسه عضو کشورهای محدوده شینگن است و برای ورود به این کشور نیاز به دریافت ویزای شینگن وجود دارد. اما اخذ ویزای فرانسه تضمینی به چه شکلی امکان پذیر است؟

ما در مقالات قبلی به صورت مشروح به مراحل اخذ ویزای شینگن ، مدارک مورد نیاز ، نکات پر اهمیت در این پروسه و همچنین نواقص و مشکلاتی که می تواند درخواست ویزای شینگن شما را رد کند ، پرداخته ایم. پیرو همان مقالات قبلی باید بگوییم که اخذ ویزای شینگن نیاز به طی مراحل و ارائه مدارک مستدلی دارد که هر کدام در جای خود موضوع مفصلی برای صحبت هستند. از مراجعه به سفارتخانه ها و پر کردن فرم درخواست ویزای شینگن ، تکمیل مدارک ، ترجمه و در نهایت تحویل آنها به سفارت گرفته تا تعیین وقت برای مصاحبه حضوری، رزرو بلیط هواپیما و هتل و در نهایت مهم ترین مرحله این کار یعنی مصاحبه با افسر ویزای مربوطه ، هر کدام از مراحل دارای جزئیات بسیار مهمی هستند که در صورت عدم رعایت هر کدام درخواست شما به راحتی رد خواهد شد.

با این اوصاف باید به شما بگوییم که اخذ ویزای فرانسه تضمینی احتمالا تنها عبارتی است که بسیاری از مراکزی که خدمات اخذ ویزا انجام می دهند برای جلب توجه شما به کار می برند. ما در مجموعه متین گشت آسمان صادقانه این مطلب را به شما می گوییم در روند اخذ ویزا هیچ قطعیت و تضمینی وجود ندارد. هرچند که کارشناسان و متخصصان ما با سالها تجربه و صدها پرونده موفق در این کار شما را تا لحظه آخر همراهی خواهند کرد اما در برخی شرایط هیچ کاری از دست کسی بر نمی آید. به عنوان مثال اگر مدارک شما ناقص باشد ، در ترجمه مدارک مشکلی وجود داشته باشد ، مشکلات قانونی و سوء پیشینه ای در پرونده شما باشد و یا هر نکته ای که مسئولان سفارت را برای دادن ویزا به شما مردد کند ، احتمال رد شدن درخواست شما وجود دارد.

تحریریه لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا