مهاجرت

ویزای امارات برای افغانها 2023

ویزای امارات برای افغانها از مقاصد پر رفت و آمد برای ایرانیان است. با این وجود دریافت ویزا از شرایط بی چون و چرای ورود به این شیخ نشین عربی می‌باشد. پیشتر ویزای توریستی امارات برای افغانها برای گردشگران ایرانی به صورت ویزای عادی، سرویس، یک ماهه و سه ماهه با ارائه پاسپورت معتبر و کارت ملی صادر می‌شد. اما چند ماهی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و عوامل دیگر صدور ویزا از طرف سفارت امارات برای افغانها برای ایرانیان به حالت تعلیق درآمده است.

در حال حاضر این مشکل برطرف شده و طبق اعلام سفارت صدور ویزا برای گردشگران ایرانی با شرایط جدید از سر گرفته شده است. در این صفحه شرایط جدید صدور ویزای امارات را اعلام می‌کنیم.

مطالب مرتبط: ویزای آلمان برای فغانها

اخذ ویزای امارات برای افغانها

جهت اخذ ویزای امارات برای افغانها باید شرایط دریافت ویزای امارات برای افغانها را که در ادامه توضیح می دهیم داشته باشید. ویزای امارات برای افغانها در انواع ویزای توریستی امارات برای افغانها، ویزای تحصیلی امارات برای افغانها، ویزای تجاری و ویزای کاری امارات برای افغانها صادر میشود. به طور کلی دریافت ویزای امارات برای افغانها کار دشواری نیست، به خصوص ویزای توریستی امارات برای ایرانیان شرایط دشواری ندارد. ویزای توریستی امارات برای افغانها به صورت سینگل و مالتی صادر میشود. با اخذ ویزای امارات برای افغانها به صورت یکبار ورود تنها یکبار میتوانید به امارات برای افغانها وارد شده و تا پایان مدت ویزا در آنجا بمانید. اما با دریافت ویزای چندبار ورود امارات برای افغانها می توانید برای تعداد نامحدود بدون نیاز به اخذ مجدد ویزا وارد کشور امارات شوید.

ویزای امارات برای افغانها

شرایط اخذ ویزای امارات برای افغانها

جهت دریافت ویزای امارات برای افغانها، شرایط بسیاری جالبی وضع شده است که در ادامه برای شما بازگو می کنیم ، طبق دستورالعمل‌های سفارت امارات قوانین جدید سفر به امارات برای افغانها به قرار زیر می‌باشد.

شرایط اخذ ویزای امارات برای افغانها به شرح زیر می‌باشد:

 دختران زیر ۱۸ سال تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند برای اخذ ویزای امارات برای افغانها به صورت انفرادی اقدام کنند.

 آقایان زیر ۱۸ سال برای دریافت ویزای امارات به صورت انفرادی، ملزم به ارائه ی شناسنامه پدر و مادر خود هستند.

اگر از هر فرودگاهی غیر از فرودگاه امارات برای افغانها (ابوظبی، شارجه و …) به امارات وارد می‌شوید، باید در فرم درخواست اخذ ویزای امارات افسر ویزا را از این مسئله آگاه کنید.

 با توجه به اینکه اعتبار ویزای توریستی امارات برای افغانها  ۱۴ روز معتبر است، اگر  بنا به هر دلیلی بیشتر از ۱۴ روز در امارات برای افغانها  اقامت داشته باشید مشمول جریمه می شوید.

داشتن بیمه نامه مسافرتی کشور امارات برای متقاضیان ویزای امارات برای افغانها الزامیست. (این بیمه نامه بایستی توسط کشور امارات و از طریق کارگزاران معتبر ویزای امارات برای افغانها صادر شود)

صدور ویزای امارات برای افغانها برای آقایان زیر 50 سال مجرد از سر گرفته شد. بر طبق این اطلاعیه آقایان مانند سابق می‌توانند برای دریافت ویزا و سفر به امارات برای افغانها اقدام کنند.

دیگر مطالب: ویزای برزیل برای افغانها

انواع ویزای امارات یا ویزای امارات برای افغانها:

ویزای توریستی امارات برای افغانها: ویزای توریستی امارات برای افغانها  که به‌صورت ویزای الکترونیکی امارات برای صادر می‌شود و معمولا به صورت گروهی رزرو می شود؛ اما امکان دریافت آن به صورت انفرادی نیز وجود دارد.

ویزای تحصیلی امارات برای افغانها: آن دسته از افرادی که قصد تحصیل در امارات برای افغانها را دارند می بایست برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنند.

ویزای کاری امارات برای افغانها: افرادی که دارای پیشنهاد شغلی در امارات برای افغانها و از سوی کارفرمای مورد نظرشان هستند صادر می‌شود و نیازمند دریافت مجوز از وزارت کار امارات می باشند.

ویزای ترانزیت امارات (ویزای فرودگاهی امارات برای افغانها) : افرادی که برای رسیدن به مقصدی دیگر ملزم به عبور از امارات هستند می بایست ویزای ترانزیت دریافت کنند.

ویزای تجاری امارات برای افغانها مختص تجار، مدیران عامل شرکت ها  و صاحبان کسب و کارها می باشد.

ویزای امارات برای افغانها

انواع ویزای توریستی امارات برای افغانها

هزینه ویزای توریستی امارات برای افغانها ممکن است متفاوت باشد.

ویزای توریستی عادی: با ویزای توریستی عادی، می‌توانید به مدت 2 هفته در امارات برای افغانها اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی یک‌ماهه: با اخذ ویزای 1 ماهه ی امارات برای افغانها می‌توانید از 1 تا 30 روز در امارات برای افغانها اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی یک‌ماهه چند بار ورود: با اخذ این نوع ویزای امارات برای افغانها شما می‌توانید در طول یک‌ماه هر چند بار که بخواهید به امارات برای افغانها رفت و آمد داشته باشید.

ویزای توریستی سه‌ماهه: با اخذ این نوع ویزای امارات برای افغانها شما می‌توانید از 1 تا 90 روز در امارات برای افغانها اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی سه‌ماهه چند بار ورود: با اخذ این نوع ویزا شما می‌توانید در طول یک‌ماه هر چند بار که مایل باشید به امارات برای افغانها رفت و آمد داشته باشید.

ویزای امارات برای افغانها

مقررات جدید اخذ ویزای توریستی امارات برای افغانها

ویزای امارات برای افغانها  – با گسترش جهانی بیماری کرونا (کووید-۱۹) امارات تصمیم گرفت برای مدیریت بحران، رفت و آمد به این کشور را متوقف کند. به همین دلیل از اوایل مارچ ۲۰۲۰ صدور انواع ویزا و اقامت را متوقف کرد.

با فروکش کردن بحران و ایجاد زیرساخت های لازم و همچنین تدوین پروتکل های بهداشتی چگونگی شروع مجدد تمامی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در این کشور، مسئولین امارات تصمیم گرفتند از روز ۰۷ جولای ۲۰۲۰ ویزاهای توریستی را برای شهروندان کشورهای مختلف صادر کنند.

در دستورالعمل جدید امارات برای پذیرش گردشگران، تفاوت هایی با گذشته وجود دارد و شرایط صدور ویزای امارات برای افغانها تغییر کرده است. در ذیل، شرایط و مدارک جدید صدور ویزای امارات برای افغانها برای ایرانیان توضیح داده شده است.

مدارک جدید ویزای امارات برای افغانها

تصویر صفحه اول پاسپورت

تصویر کارت ملی

تصویر شناسنامه

عکس

بیمه نامه مسافرتی (ویژه پوشش هزینه های درمان مبتلایان به کرونا)

پاسخ منفی تست کرونا به روش PCR (در 24 یا 48 ساعت قبل از پرواز باید اخذ شده باشد)

مدت زمان جوابدهی به ویزای امارات برای افغانها و اعتبار آن

ویزای امارات برای افغانها به دو صورت صادر می‌شود: عادی و اضطرای. مبنای محاسبه روزها، یک روز پس از ارائه و ارسال مدارک است و باید تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات سفارت را هم به آن اضافه کنید.

هرکدام از ویزاهای دوبی از زمان صدور 2 ماه معتبر می‌باشند.

پس از ورود به کشور امارات اعتبار ویزا بر اساس درخواست اولیه و نوع ویزا خواهد بود.

مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای امارات برای افغانها 1 تا 3 روز کاری می باشد.

مطالب مرتبط: ویزای ایتالیا برای افغانها

نکات مهم ویزای امارات برای افغانها

در صورت مردود شدن ویزای امارات برای افغانها از سوی مرکز صدور ویزای امارات، مبلغ ویزا قابل برگشت نیست!

در صورت عدم بازگشت مسافر و یا بروز هرگونه خسارت و تعلق جریمه، پرداخت کلیه‌ی جریمه‌ها بر عهده‌ی مسافر می‌باشد.

کشور امارات به افراد زیر 18 سالی که تنها سفر کنند، ویزا نمی‌دهد.

دلایل ریجکت شدن ویزای امارات برای افغانها

درخواست ویزای امارات برای افغانها آنلاین است و نیاز به حضور فیزیکی فرد متقاضی نیست. کافی است مدارک را به کارگزار تحویل داده و منتظر نتیجه نهایی که اخذ ویزا یا رد درخواست ویزای شماست، باشید.

اداره مهاجرت امارات نیز مانند کشورهای دیگر دلایل خاصی را برای ریجکت کردن درخواست متقاضیان دارد که در اینجا  به مهمترین دلایل رایج رد شدن درخواست ویزای امارات برای افغانها اشاره خواهیم کرد:

اگر شخص درخواست‌کننده ویزا، اقامت کشور امارات را در گذشته دارا بوده و بدون هماهنگی با مسئولان خاک کشور را ترک کرده باشد برای آن که درخواستش مورد قبول واقع شود باید به قسمت مهاجرت امارات رفته و دلایل ترک کشور را برای آنها ارائه کند.

اگر شخص درخواست‌کننده ویزا دارای سوابقی که دال بر مجرم بودن، تقلب، کلاهبرداری یا داشتن دوران محکومیت در خاک امارات باشد، درخواست ویزای او ریجکت خواهد شد.

اگر در گذشته شخص متقاضی ویزای توریستی امارات را دریافت کرده و در مدت تعیین زمان شده به آن کشور سفر نکرده باشد، باید به آژانس یا کارگزار اطلاع دهد تا مدارک قبلی از پرونده اش پاک شود. زیرا احتمال رد شدن درخواست بعدی شخص متقاضی بسیار بالا است.

دیگر مطالب: ویزای مکزیک برای افغانها

اگر متقاضی ویزای امارات برای افغانها موفق به دریافت ویزای کار شده ولی در مدت زمان مقرر وارد خاک این کشور نشده باشد، باید به آژانس هواپیمایی یا کارگزار اطلاع داده تا مدارک قبلی در اداره مهاجرت امارات پاک شود، زیرا احتمال ریجکت شدن درخواست بعدی او بسیار زیاد است.

اگر در مدارک شخص درخواست‌کننده خط‌خوردگی در نام، شماره پاسپورت یا کدها وجود داشته باشد درخواست او رد خواهد شد.

اگر عکس شخص متقاضی واضح نباشد سیستم آنلاین سفارت آن عکس را نخواهد پذیرفت و موجب ریجکت شدن شخص متقاضی خواهد شد.

در صورت داشتن ویزای معتبر و اقدام مجدد برای ویزا در همان بازه زمانی، درخواست متقاضی رد خواهد شد.

مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی برای ارائه به اداره مهاجرت امارات برای افغانها ضروری بوده و در صورت عدم ارسال آنها شانس رد شدن درخواست افزایش خواهد یافت.

افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۷۰ سال در صورتی که به تنهایی اقدام به درخواست ویزای توریستی امارات برای افغانها نمایند، به احتمال زیاد ریجکت خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا