مهاجرت

خرید خانه در امارات 2023

هیچ زمانی بهتر از الان برای خرید خانه رویایی خود در امارات وجود ندارد. خانههای فروشی این امکان را برای مالکان فراهم می کند که در جوامع مسکونی آرام زندگی کنند که با فضای سبز سرسبز یا در کنار دریا احاطه شده اند. بسیاری از سبک‌های مختلف توسعه خانه شامل توانایی داشتن همه چیز از یک مرکز خرید گرفته تا یک مرکز خرید، مدارس، امکانات بهداشتی، سالن‌های ورزشی، و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است. اگر به فکر ملحق شدن به نردبان خانه هستید، در اینجا برخی اطلاعات و مواردی وجود دارد که باید به شما کمک کند تا تصمیم خود را بگیرید.

خرید خانه در امارات

چه کسانی می توانند در امارات خانه بخرند؟

بستن معامله بر روی یک خانه در هر نقطه از جهان قطعا یکی از مهمترین تصمیمات سرمایه گذاری شما در زندگی است. این مرحله سقفی را برای آینده قابل پیش‌بینی بالای سر شما قرار می‌دهد یا اگر خانه را برای مقاصد سرمایه‌گذاری می‌خرید، شما را صاحبخانه می‌کند.

بازار املاک و مستغلات امارات به روی افراد از هر ملیت و اقشار مختلف از جمله افراد محلی و سرمایه گذاران بین المللی باز است. با این حال، یک نکته وجود دارد که باید در هنگام جستجوی خانه در نظر داشته باشید و آن این است که آیا منطقه ای که شما علاقه مند به خرید خانه در آن هستید، به شما خانه اجاره ای یا اجاره ای ارائه می دهد. اگر اماراتی یا تابعیت شورای همکاری خلیج فارس هستید، این مورد برای شما صدق نمی کند، اما اگر یک سرمایه گذار خارجی یا بین المللی هستید که در امارات متحده عربی مقیم نیستید، باید در نظر بگیرید.

در سال 2000، قانونی تصویب شد که برای خارجی ها امکان خرید خانه در محدوده آن را فراهم می کرد، اما فقط در مناطق خاصی که به عنوان مناطق آزاد شناخته می شوند. مناطق املاک آزاد امارات در ام حریر، البرشا، امارات هیلز، جبل علی، الغوز، راس الخور، ناد الشیبا و بسیاری دیگر یافت می شود.

خرید خانه در امارات بسیار ساده است و تنها به پاسپورت معتبر خریدار نیاز دارد تا هویت شما مشخص شود. برای اینکه واجد شرایط شوید، لزوماً نیازی به داشتن مجوز اقامت ندارید. در صورت نیاز به اقامت در این کشور برای تکمیل فرآیند خرید، می توانید ویزای شش ماهه به نام ویزای دارندگان خانه را انتخاب کنید که توسط دولت امارات به ویژه برای خریداران خانه معرفی شده است. برای واجد شرایط بودن برای ویزا، خانه مورد خرید باید حداقل ارزش 1 میلیون درهم داشته باشد.

قیمت خانه در امارات

بهترین مناطق امارات برای خرید خانه کدامند؟

پالم جمیرا یکی از محبوب ترین محله های دارای خانه برای فروش در امارات است. این مقصد لوکس به خاطر چشم اندازهای خیره کننده کنار ساحل و امکانات پیشرفته اش شناخته شده است. این شهر خانه برخی از بهترین استراحتگاه های مجلل امارات و بیش از 80 رستوران، سالن استراحت و جاذبه های دیگر است که آن را به کانونی برای بسیاری از مردم محلی و مهاجران تبدیل کرده است.

دومین منطقه محبوب، مزارع عربی است. این یک جامعه خانهیی در امارات است و در جاده شیخ محمد بن زاید واقع شده است. این انجمن همچنین شامل باشگاه گلف Arabian Ranches، باشگاه سوارکاری و چوگان امارات است.

امارات هیلز یک گزینه عالی برای خانواده ها نیز فراهم می کند. این انجمن گل سرسبد Emirates Living است – متشکل از عمارت‌های منحصر به فرد سفارشی، در مساحتی بین 12000 تا 45000 فوت مربع. این جامعه دارای خیابان‌های عریض و آرام با ردیفی از درختان و محوطه‌سازی‌های شیک است و بیشتر دارایی‌ها مشرف به خیابان‌های استاندارد قهرمانی و سبزه‌های مونتگومری در زمین گلف امارات هیلز هستند. 17 دریاچه و سه پارک بزرگ با منظره زیبا وجود دارد که برای قدم زدن یا لذت بردن از بازی با خانواده عالی است.

جوامع خانهیی جدیدی که می توانم در آنها سرمایه گذاری کنم کدامند؟

با پیشرفت هایی که در حال ساخت هستند و در حال اتمام هستند و املاک بیشتری اعلام می شود، بدیهی است که بازار املاک امارات با سرعتی سریع در حال رشد است. Arabian Ranches 2 و 3، Dubai Hills، Akoya by Damac و Emaar South تنها تعدادی از محله های جدید و هیجان انگیزی هستند که در راه هستند و انتخاب بیشتری را برای متقاضیان خانه فراهم می کنند.

امارات هیلز استیت در زمینی عالی به وسعت بیش از 11 میلیون متر مربع قرار دارد و یک توسعه عالی با تمرکز بر سبک زندگی توسط Emaar Properties و Meraas Holding است. همراه با چشم‌اندازهای زمین گلف، امارات هیلز استیت دارای یک مرکز تجاری نمادین، مراکز خرده‌فروشی سطح بالا، و همچنین اقامتگاه‌های کم‌مرتبه و متوسط، هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های خدماتی است.

Akoya که بزرگترین توسعه داماک است، یک جامعه کاملاً مستقل است که سبک زندگی آرام و زندگی سبز را برجسته می کند، دور از شهر شلوغ اما با دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی آن. در اطراف یک زمین گلف بین‌المللی، در هر مجموعه از خانه‌ها، استخرهای شنا و زمین‌های بازی با خیابان‌ها و پارک‌های زیبا وجود دارد.

به عنوان پروژه های خارج از برنامه، اینها با پیشنهادات عالی برای سرمایه گذاری در حال حاضر، برای لذت بردن در سال های آینده همراه هستند. هنگام جستجوی گزینه های خود برای انتخاب خانه رویایی خود، به دنبال خانههای لوکس آماده برای جابجایی باشید.

روند خرید خانه در امارات چگونه است؟

خرید املاک و مستغلات در امارات زیر نظر اداره زمین امارات (DLD) است. شما باید 2% از ارزش خانه را به عنوان هزینه خدمات آژانس املاک خود بپردازید. DLD هزینه های انتقال را 4 درصد می داند که 2 درصد آن را خریدار و 2 درصد را فروشنده می پردازد.

در روز انتقال، 250 درهم به عنوان هزینه صدور سند مالکیت باید پرداخت شود. برای تکمیل ثبت خانه با DLD، در صورتی که قیمت خانه خانه برابر یا بیشتر از 500،000 درهم باشد، باید 4000 درهم هزینه ثبت کنید یا اگر قیمت خانه کمتر از 500،000 درهم باشد، 2000 درهم پرداخت کنید. این کار پس از انتقال تمام پول به فروشنده انجام می شود.

در صورت داشتن رهن خانه، باید هزینه ای را نیز برای ثبت رهن به DLD پرداخت کنید که با نرخ 0.25% مبلغ وام ثبت شده محاسبه می شود.

برای خریداران رهن املاک تکمیل شده در امارات، پیش پرداخت 25% برای مهاجران و 20% برای اتباع امارات به صورت نقدی به فروشنده الزامی است. مابقی مبلغ توسط بانک قابل تامین است. 25% پیش پرداخت حداقل نیاز برای خریداران خارجی است، بنابراین شما باید قبل از شروع فرآیند، این مبلغ را پس انداز کرده یا افزایش دهید.

قبل از شروع جستجوی خود برای خانه جدید، مهم است که وضعیت مالی و مقرون به صرفه بودن خود را مطالعه کنید. خانواده خود را بخشی از فرآیند تصمیم گیری کنید. وقت بگذارید و به این فکر کنید که چرا خرید می‌کنید و آیا برای شرایط شما مناسب است – از نظر مالی و غیره.

آیا می توانم تغییراتی در خانه ایجاد کنم؟

هنگامی که صحبت از خرید خانه می شود، یکی از مزایای اصلی یک آپارتمان این است که می توانید تغییرات اساسی در خانه ایجاد کنید. اگر تغییراتی وجود دارد که علاقه مند به ایجاد آن هستید، بهتر است بررسی کنید چه چیزی مجاز است و چه چیزی مجاز نیست. اگر برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات عمده، مانند خراب کردن دیوارها یا نصب استخر، بدون تأیید با توسعه‌دهنده اصلی برای دیدن اینکه آیا تغییرات پذیرفته می‌شوند و آیا هزینه‌های اضافی وجود خواهد داشت، خرید را ادامه ندهید.

اگرچه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، وقتی همه چیز تمام شد و کلید خانه خود را دریافت کردید، جشنی برای یک عمر است!

لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا