مهاجرت

اخذ ویزای شینگن 2023

ما به افراد و ادارات مختلف کمک خواهد کرد تا ویزای شینگن و ویزای کانادا و  کشور های مختلف را بدون هیچ گونه نگرانی در رد یا به تأخیر افتادن آن دریافت کنند ، چرا که ما می دانیم اضطراب و نگرانی جزئی جدانشدنی از تهیه مقدمات سفر، مخصوصاً در زمینه دریافت ویزا است و با خدمات خود سعی خواهیم کرد تا حدود زیادی در تأمین آرامش خاطر شما  از این طریق مؤثر باشیم .  به این منظور ما تلاش می کنیم  تا به صورت مستقیم با سفارت خانه کشور های مختلف ارتباط داشته باشیم و مدارک شما را مطابق قانون هر کشور و به صورت دقیق  با مشارکت خود شما تهیه کرده و در اختیار سفارتخانه به منظور دریافت ویزا قرار دهیم تا ، شما برای دریافت ویزا با هیچ مشکلی روبر نشده و بتوانید ویزای خود را  در موعد مقرر برای سفر خود دریافت کنید .

مزیت های استفاده از سرویس های ارائه شده توسط شرکت ما

  • تمامی خدمات ما تضمین شده است
  • ما زمان دقیق تحویل ویزای شما را مشخص می کنیم و شما در تمامی مراحل در جریان روند کار قرار خواهید گرفت
  • راه های ارتباطی ما در چهار مسیر مشخص شامل تلفن ، چت زنده و آنلاین ، ارتباط رو در رو و استفاده از ایمیل برای تمامی افراد در دسترس می باشد
  • مشاوره رایگان برای دریافت انواع ویزا

اخذ ویزای شینگن

در حدود نیم ‌قرن پیش برخی از کشورهای اروپایی طبق قراردادی توافق کردند تا افراد ساکن در قاره اروپا بتوانند بدون روادید وارد برخی از کشور های این حوزه شوند و مشکلات بین مرزی برای آن ها به حداقل ممکن کاهش یابد ؛ یعنی اینکه نام هر کدام از این کشور ها که در ویزای شما قید شود ، به‌راحتی می توانید در مدت اعتبار ویزا به همه آن ها بدون نیاز به اخذ ویزای اضافه سفر کنید.

اخذ ویزای شینگن مانند روادید سایر کشور ها نیازمند انجام مراحل اداری و تهیه مدارکی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم .

فرم کامل شده درخواست ویزا

اولین مرحله برای دریافت وقت سفارت و انجام سایر مراحل درخواست ویزای شینگن ، تکمیل فرم درخواست روادید است که باید به صورت حضوری از سفارت کشور مورد نظر یا از طریق سایت آن دریافت شود . ارائه این فرم همراه با سایر مدارک درخواستی لازم و ضروری است ، نکته قابل توجه در مورد آن این است که علیرغم یکسان بودن این ویزا برای ورود به کشور های این حوزه ، فرم درخواست برای ورود به هر کشور متفاوت از سایرین است و شما باید تنها از کشور مقصد سفر آن را دریافت کنید .

شناسنامه و کارت ملی

اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه رونوشت از تمامی صفحات آن به همراه ترجمه باید ارائه شود .

گذرنامه

گذرنامه فرد باید حداقل از زمان درخواست ویزا ۶ ماه اعتبار داشته باشد .

عکس

سه قطعه عکس در سایز های ۳٫۵ در ۴٫۵ با زمینه سفید و رنگی ، کاملاً جدید و بدون هرگونه ویرایش باید تهیه شود .

مدارک مالی و شغلی

  1. هر فرد باید متناسب با شغل خود مدارکی را ارائه دهد که نشان دهنده شاغل بودن در آن حرفه باشد . برای مثال کسبه با ارائه جواز کسب ، دانشجویان با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و کارمندان با تحویل فیش حقوقی .
  2. پرینت سه ماه آخر گردش حساب به زبان انگلیسی و به همراه مهر تأیید بانک
  3. سابقه بیمه تأمین اجتماعی به همراه ترجمه در صورت وجود
  4. اصل سند ملکی به نام شخص درخواست کننده به همراه ترجمه و رونوشت

بلیط سفر

رزرو بلیط رفت و برگشت به سفر

بیمه

متقاضیان سفر باید بیمه جمعی یا فردی را به منظور حمایت از آن ها در تمام طول سفر به همراه داشته باشند تا هزینه های اضطراری درمانی آن ها را پوشش دهد به علاوه شرکت بیمه گر باید در کشور مقصد نیز نمایندگی داشته باشد . در مورد افرادی که برای آن ها دعوت نامه ارسال می شود شخص دعوت کننده باید در کشور مورد نظر بیمه مسافرتی را دریافت کند .

تأییدیه رزرو هتل

شما باید برای کل مدت اقامت و براساس تاریخ رفت و برگشت خود ، رزرو هتل را به سفارت مربوطه ارائه دهید . رزرو شما با توجه به این که هزینه جزئی برای آن ها پرداخت می کنید باید معتبر باشند .

ارائه دعوتنامه

در مورد افرادی که از طریق دعوت‌نامه اقدام به دریافت ویزا می کنند ، آن ها باید اصل آن را ارائه داده و لزومی به ارائه رزرو هتل در این مورد وجود ندارد . البته شرایط دعوت نامه برای تمامی این کشور ها یکی نیست و هر فرد بهتر است تا با مراجعه به بخش ویزای توریستی کشور مورد نظر از آن مطلع شود .

 توضیحات تکمیلی برای اخذ ویزای شینگن

مدارک درخواستی از سوی برخی از سفارتخانه ها ، برای مثال فرم حضانت فرزند باید به مهر دادگستری مهمور باشند . در اکثر موارد زمانی که مدارک به دارالترجمه ها جهت ترجمه سپرده می شوند ، این کار توسط آن ها انجام می گیرد در غیر این صورت خود فرد باید برای دریافت آن اقدام کند . در مورد افرادی که تحت تکفل هستند برای مثال زنان خانه دار یا فرزندان ، ارائه گواهی اشتغال به کار و شرح صورتحساب مربوط به همسر یا پدر الزامی است .

در ادامه به برخی از سؤالاتی که ممکن است توسط شما در رابطه با اخذ ویزای شینگن مطرح شود پاسخ می دهیم .

مدارک لازمه برای درخواست ویزا را تهیه کرده ام از کجا باید شروع کنم ؟

در وهله اول باید وقت مصاحبه را از سفارت مذکور دریافت کنید ، در مرحله بعد مدارک درخواستی را در روز تعیین شده به سفارت تحویل دهید و این سفارت به طور معمول طی ۱۵ تا ۲۱ روز پاسخ را مبنی بر قبول یا رد درخواست شما ارائه می دهد . در صورت قبولی درخواست شما پاسپورت را به همراه لیبل ویزا الصاق شده به آن تحویل می گیرید و در غیر این صورت طی یک نامه دلایل را به صورت کلی برای شما بیان می کنند .

از چه کشوری برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنم بهتر است ؟

اگر جز افرادی هستید که دعوت نامه معتبر دارید بهتر است تا از طریق همان کشور به منظور دریافت ویزا اقدام کنید و اگر هم فاقد آن هستید ، بهترین کار مراجعه به کشور هایی است که توریستی تر هستند ، چرا که احتمال دریافت اولین ویزای شینگن از طریق سایر کشور ها همچون آلمان بدون دعوت نامه خیلی کم است .

استفاده از آژانس های مسافرتی به منظور دریافت ویزا چه شرایطی باید داشته باشد ؟

قبل از هر چیزی شما باید به آژانسی مراجعه کنید که دارای مجوز های قانونی در این زمینه بوده و سابقه طولانی نیز در دریافت ویزا برای کشور های حوزه شینگن داشته باشد ؛ بررسی سوابق و تاریخچه شرکت مربوطه در این زمینه به شما کمک خواهد کرد . در مراجعه به این شرکت ها سعی کنید تا از تماس با هر شخص و یا وب سایت هایی که تنها با یک شماره تماس و بدون هر گونه مجوز قانونی و عقد قرارداد ، تبلیغات خود را در این زمینه منتشر می کنند ، حتی برای پرداخت کمترین مبالغ نیز اعتماد نکنید .

هزینه اخذ ویزای شینگن چقدر است ؟

مخارج پرداختی شما به منظور اخذ ویزا برای بزرگسالان چیزی در حدود ۹۰ یورو است ، که در ویزای اقامت بلند مدت باید حداکثر این مبلغ را پرداخت کنید (این مبلغ توسط سفارت و هنگام درخواست از متقاضی دریافت می شود) . در صورتی که فرد در سنین ۶ تا ۱۲ سال واقع باشد ، یا ملیت کشور هایی چون روسیه ، گرجستان ، اکراین و یا کوزوو را داشته باشد ، هزینه پرداختی او تا حدود ۳۰ یورو کاهش پیدا خواهد کرد (البته مبالغ ذکر شده تقریبی بوده و شما باید برای مطلع شدن از مبالغ دقیق به سایت سفارت کشور مورد نظر یا به صورت حضوری به آن مراجعه کنید)

در موارد زیر هزینه دریافت ویزا رایگان است

  1. کودک زیر ۶ سال
  2. افراد دارای پاسپورت های رسمی و دیپلمات ها در صورتی که سفر های آن ها کاری باشد
  3. اعضای خانواده افرادی که ملّیت یکی از کشور های اروپایی را داشته باشند
  4. محصلان و دانشجویانی که در اردو های آموزشی شرکت می کنند
  5. محققین و پژوهشگرانی که به منظور انجام تحقیقات علمی سفر می کنند

تحریریه لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا