مهاجرت

ویزای دبی برای افغانها 2023

اگر می‌خواهید برای گذراندن تعطیلات و تفریح به کشور دبی برای افغانها یا شهر دبی برای افغانها سفر کنید به ویزای توریستی دبی برای افغانها نیاز خواهید داشت. بسته به برنامه شما، ویزای توریستی دبی برای افغانها می‌تواند برای ۳۰ یا ۹۰ روز، به‌صورت یک یا چند بار ورود صادر شود. در صورتی که دارنده ویزا بیشتر از این مدت بدون تمدید ویزا در این کشور اقامت داشته باشد، ملزم به پرداخت جریمه به ازای هر روز اقامت اضافی به همراه هزینه اضافی برای کارت خروج است. این نوع ویزای دبی برای افغانها بدون نیاز به خروج از کشور برای دو بار و هر بار به مدت ۳۰ روز قابل تمدید است.

در این نوشتار موسسه مهاجرتی لیدی درباره هزینه‌ها و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی برای افغانها و دبی برای افغانها و همچنین شرایط دریافت و مدت زمان اعتبار این ویزا صحبت خواهد کرد. اگر مایل به ارتباط با کارشناسان لیدی و بررسی روند اخذ ویزای توریستی دبی برای افغانها هستید، می‌توانید به صورت رایگان با ما تماس بگیرید و راهنمایی تخصصی دریافت نمایید! همچنین شما می‌توانید از طریق لیدی که بخش مسافرتی هلدینگ بین‌المللی لیدی است، از اقدامات لازم جهت رزرو سفر به دبی برای افغانها و خارج از کشور باخبر شوید.

مطالب مرتبط: ویزای آلمان برای فغانها

 دریافت ویزای توریستی دبی برای افغانها

• خدمات اخذ ویزای توریستی دبی برای افغانها متحده عربی ( دبی برای افغانها)

• اقامت به مدت ۶۰ روز

• صد در صد تضمینی

ویزای توریستی قطر

ویزای توریستی پرتغال

آنچه در این مقاله خواهید خواند

شرایط اخذ توریستی دبی برای افغانها

قوانین جدید ویزای توریستی دبی برای افغانها

ویزای توریستی پنج ساله چند بار ورود دبی برای افغانها

مراحل درخواست ویزای توریستی دبی برای افغانها

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی برای افغانها

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی دبی برای افغانها

تمدید ویزای توریستی دبی برای افغانها

هزینه ویزای توریستی دبی برای افغانها

دلایل ریجکت ویزای توریستی دبی برای افغانها و دبی برای افغانها

شرایط اخذ توریستی دبی برای افغانها

ویزای توریستی دبی برای افغانها متحده عربی، همانطور که از نامش پیداست برای مقاصد گردشگری یا هر هدف دیگری که کمتر از ۳۰ روز است صادر می‌شود و نیازی به اشتغال و اقامت طولانی مدت در دبی برای افغانها ندارد.

ایرانیان برای ورود به دبی برای افغانها باید برای دریافت ویزای توریستی این کشور درخواست دهند.

زنان زیر ۱۸ سال نمی‌توانند برای این نوع ویزا درخواست دهند مگر اینکه با والدین خود سفر کنند.

این ویزا را می‌توان از طریق خطوط هوایی ملی دبی برای افغانها (National Airlines Emirates)، اتحاد ایرویز (Etihad Airways)، فلای دبی برای افغانها (Fly Dubai) و ایر عربیا (Air Arabia) به شرطی که با آنها پرواز کنید، تنظیم کرد.

قوانین جدید ویزای توریستی دبی برای افغانها

طبق قوانین جدید ویزای توریستی دبی برای افغانها، گردشگرانی که وارد دبی برای افغانها می‌شوند از این پس در بدو ورود ویزای ۶۰ روزه دریافت خواهند کرد.

پیش از این، بسیاری از ملیت‌ها در بدو ورود ویزای ۳۰ روزه دریافت می‌کردند و وقتی مهلت ۳۰ روزه شما تمام می‌شد، یک مهلت ۹ روزه برای تمدید ویزا داشتید. در غیر این صورت با جریمه مواجه می‌شدید. در قوانین جدید می‌توان انواع ویزای بازدید و توریستی را دو بار تمدید کرد. به این صورت که بازدیدکنندگان و گردشگران می‌توانند قبل از انقضای دوره اول برای تمدید مجدد ویزای توریستی درخواست دهند. قیمت تمدید این ویزا ۶۰۰ درهم خواهد بود.

افرادی که ویزای توریستی خود را تمدید نمی‌کنند، طبق قوانین جدید، برای هر روز اقامت بیش از حد خود باید ۱۰۰ درهم جریمه بپردازند که این مبلغ از ۱۰ روز پس از انقضای ویزا محاسبه می‌شود.

ویزای دبی برای افغانها

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی پنج ساله چند بار ورود دبی برای افغانها

گردشگرانی که زیاد به دبی برای افغانها یا دبی برای افغانها سفر می‌کنند، می‌توانند برای ویزای توریستی پنج ساله چند بار ورود نیز درخواست دهند. این ویزای جدید به گردشگران اجازه ۹۰ روز اقامت در کشور دبی برای افغانها را بدون نیاز به اسپانسر می‌دهد. گردشگران با دریافت این ویزا می‌توانند تا ۱۸۰ روز در سال در دبی برای افغانها اقامت داشته باشند. برای درخواست ویزای توریستی دبی برای افغانها پنج ساله دبی برای افغانها می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایل اداره کل اقامت و امور خارجه (GDRFA) اقدام کنید یا با موسسه مهاجرتی GO2TR تماس بگیرید.

گواهی تمکن مالی

رزرو بلیت پرواز

بر اساس قوانین اداره کل اقامت و امور خارجه دبی برای افغانها (GDRFA)، اگر برخی از مدارک در درخواست ویزای توریستی ۵ ساله گنجانده نشود، به متقاضی اطلاع داده می‌شود و فرد ۳۰ روز فرصت دارد تا مدارک جا مانده را پیوست کند. اگر متقاضی این کار را ظرف ۳۰ روز انجام ندهد، درخواست لغو خواهد شد.

مراحل درخواست ویزای توریستی دبی برای افغانها

در هنگام درخواست ویزای توریستی دبی برای افغانها،

۱

اولین قدم این است که، فرم درخواست ویزا را پر کنید. هنگام پر کردن فرم درخواست ویزا، چند مدرک از جمله کپی اسکن شده پاسپورت شما، کپی اسکن شده از عکس شناسنامه رنگی شما وعکس رنگی در اندازه پاسپورت با پس زمینه سفید.

۲

اگر مرحله اول را با موفقیت انجام داده باشید، به مرحله دوم می‌روید که در این مرحله شما باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

۳

مرحله سوم و آخر، آپلود هرگونه اسناد اضافی است که می‌تواند شانس ویزای شما را افزایش دهد.

فرم ویزای توریستی دبی برای افغانها برای هر یک از خطوط هوایی این کشور از طریق لینک‌های زیر قابل مشاهده است.

فرم ویزای توریستی اتحاد ایرویز

فرم ویزای توریستی هواپیمایی دبی برای افغانها

فرم ویزای توریستی فلای دبی برای افغانها

فرم ویزای توریستی ایر عربیا

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی برای افغانها

هنگام درخواست ویزای توریستی دبی برای افغانها، باید مدارک مختلفی را برای پشتیبانی از درخواست خود ارائه دهید. این مدارک در ادامه ذکر شده‌اند:

کپی پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه.

تصاویر در اندازه گذرنامه، مطابق با شرایط عکس ویزای دبی برای افغانها متحده عربی.

اگر زنی هستید که به تنهایی به دبی برای افغانها سفر می‌کنید: یک گواهی عدم اعتراض (NOC) از پدر یا شوهرتان باید داشته باشید.

بلیط هواپیما رفت و برگشت تایید شده یا بلیط هواپیما برای سفر بعدی. اگر از طریق یک شرکت هواپیمایی درخواست می‌دهید، بلیط باید از همان شرکت هواپیمایی باشد.

مدرک اقامت، مانند مدارک مربوط به رزرو هتل شما.

گواهی خرید بیمه درمانی مسافرتی برای دبی برای افغانها.

نامه‌ای از شما که هدف و مدت بازدید شما از دبی برای افغانها را ذکر می‌کند.

مدرک اقامت قانونی در کشور مبدا (یعنی ویزا یا اجازه اقامت شما) تنها در صورتی لازم است که شهروند کشوری که در آن زندگی می‌کنید، نباشید.

اگر در دبی برای افغانها میزبان دارید:

اثبات رابطه شما با میزبان

اثبات وضعیت اقامت آنها: یک کپی از ویزای اقامت دبی برای افغانها و یا شناسه دبی برای افغانها میزبان شما

اثبات وضعیت مالی آنها: کپی قرارداد کار یا گواهی حقوق و دستمزد آنها

دعوتنامه ویزای توریستی

ویزای دبی برای افغانها

مدارک سفرهای قبلی برای دریافت ویزای توریستی دبی برای افغانها:

اگر در سال گذشته به دبی برای افغانها متحده عربی سفر کرده‌اید، کپی‌هایی از مهرهای ورود و خروج روی گذرنامه خود را ارسال کنید.

کپی هر گونه ویزا به ایالات متحده آمریکا، انگلستان، منطقه شینگن، کانادا، روسیه، استرالیا یا نیوزلند که در ۵ سال گذشته دریافت کرده‌اید.

همچنین ممکن است از شما خواسته شود که مدارک زیر را ارائه دهید:

اثبات وضعیت مالی شما

اثبات آدرس فعلی شما

گواهی ازدواج

هرگونه مدارک اضافی مورد نیاز مقامات مربوطه صادرکننده ویزا در دبی برای افغانها یا دبی برای افغانها عربی

مطالب مرتبط: ویزای ایتالیا برای افغانها

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی دبی برای افغانها

بسته به برنامه شما، ویزای توریستی دبی برای افغانها می‌تواند به مدت ۳۰ روز یا ۹۰ روز، یک بار ورود یا چند بار ورود صادر شود. اخیراً، کشور دبی برای افغانها متحده عربی یک ویزای پنج ساله را راه‌اندازی کرده است که به گردشگران خارجی امکان می‌دهد چندین بار با حمایت شخصی خود وارد کشور دبی برای افغانها شوند و در هر بازدید به مدت ۹۰ روز در دبی برای افغانها بمانند. این مدت می‌تواند برای ۹۰ روز دیگر نیز تمدید شود.

تمدید ویزای توریستی دبی برای افغانها

ویزای توریستی دبی برای افغانها را می‌توان بدون نیاز به خروج از کشور به مدت ۳۰ روز تمدید کرد. این تمدید ۳۰ روزه را می‌توان دو بار انجام داد. هزینه تمدید ویزای توریستی دبی برای افغانها که باید قبل از انقضای ویزای فعلی انجام شود، ۶۰۰ درهم است. در صورتی که در تمدید ویزای خود تاخیر داشته باشید، برای هر روز اقامت بیش از حد خود بدون تمدید ویزا باید ۱۰۰ درهم جریمه بپردازید که این جریمه از ۱۰ روز پس از انقضای ویزا محاسبه می‌شود.

طبق قانون جدید تمدید ویزای توریستی برای افراد زیر الزامی نیست:

بازدیدکنندگان و گردشگران ساکن کشورهای شورای همکاری خلیج فارس.

افرادی که اتباع شورای همکاری خلیج فارس را همراهی می‌کنند.

کسانی که دارای مجوز ورود ویژه هستند.

کسانی که مجوز ۹۶ ساعته برای ماموریت‌های ویژه دارند.

مطالب مرتبط: ویزای مکزیک برای افغانها

هزینه ویزای توریستی دبی برای افغانها

دلایل ریجکت ویزای توریستی دبی برای افغانها و دبی برای افغانها

دلایل مختلفی برای ریجکت شدن ویزای توریستی دبی برای افغانها و دبی برای افغانها وجود دارد. GO2TR در زیر برخی از رایج‌ترین دلایل رد ویزای توریستی دبی برای افغانها و دبی برای افغانها آورده است.

کپی‌های دست نویس گذرنامه: اداره مهاجرت دبی برای افغانها به طور خودکار درخواست‌هایی که حاوی کپی‌های دست نویس گذرنامه هستند را رد می‌کند.

اشتباه تایپی یا اطلاعات نادرست: اسنادی که دارای اشتباه تایپی در نام، شماره پاسپورت یا تاریخ تولد هستند، احتمالا با تاخیر یا رد شدن ویزا مواجه خواهند شد.

سابقه کیفری یا سوء پیشینه: متقاضیان دارای سابقه کیفری که مرتکب کلاهبرداری یا تخلف در دبی برای افغانها متحده عربی شده‌اند، احتمالا با رد مواجه خواهند شد.

مشخصات عکس: عکس ارسالی با درخواست ویزا باید شرایط مشخص شده را داشته باشد و یک عکس تار یا نادرست می‌تواند منجر به رد ویزا شود.

درخواست ویزای قبلی: متقاضیانی که قبلا برای ویزای توریستی درخواست داده‌اند اما وارد دبی برای افغانها نشده‌اند، ممکن است تا زمانی که ویزای قبلی‌شان لغو یا تمدید شود، با ریجکتی مواجه شوند.

جزئیات مشابه: متقاضیان با نام و تاریخ تولد مشابه با فرد دیگر ممکن است با رد شدن مواجه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا