مهاجرت

بیمه ماشین در گرجستان 2023

بیمه ماشین در گرجستان یکی از راه های جبران خسارت های ناشی از حوادث رانندگی به شمار می آید. در هنگام استفاده از ماشین ممکن است ماشین شما به سرقت برده شود و یا با وسایل نقلیه دیگر تصادف کند در این حالت بیمه ماشین این خسارت ها را به بهترین نحو برای صاحبان ماشین جبران می کند.

علاوه بر بیمه درمانی در گرجستان ، بیمه ماشین نیز در هنگام بروز مشکل می تواند راه گشای مشکلات و حوادث باشد و همچنین خواهید دانست که داشتن یک بیمه نامه معتبر تا چه حد برای رفع مشکل خودروی شما می تواند کارساز و مفید باشد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که با استفاده گسترده از ماشین در شهرها و حوادث و مشکلاتی که در هنگام استفاده از آن ممکن بود برای افراد پیش بیاید طرح بیمه نامه اجباری ماشین ها برای اولین بار در کشور بریتانیا به تصویب رسید.

طبق قانون ترافیک جاده ای 1930 این کشور تمامی رانندگان و صاحبان ماشین ها برای هرگونه آسیب و مرگ شخص ثالث و تصادف بیمه شدند.

لازم به ذکر است که در کشور گرجستان طرح اجباری شدن بیمه ماشین در گرجستان به زودی در حال اجرا و آماده شدن می باشد.

زیرا بیمه ماشین یکی از بیمه های اجباری پیشنهادی در سراسر جهان و عرف بین المللی به شمار می آید.

زیرا بی توجهی و نگهداری نامناسب وسایل نقلیه و سهل انگاری در این زمینه ممکن است حوادث جبران ناپذیری را برای افراد به وجود آورد.

بهتر است بدانید کشور گرجستان برای ماشین هایی که از دیگر کشورها وارد خاک این کشور می شوند قوانین بسیار سخت بیمه نامه را در نظر گرفته است.

از اینرو بهتر است بعد از ورود به این کشور در اسرع وقت ماشین خود را از طریق یکی از شرکت های معتبر بیمه نامه بیمه کنید.

لازم به ذکر است که بیمه ماشین در گرجستان دارای انواع مختلف و متعددی می باشد.

یکی از انواع این بیمه نامه ها بیمه سرنشین است که در هنگام تصادف خسارت های وارد شده به سرنشینان را به خوبی تحت پوشش خود قرار می دهد و از آنها به بهترین نحو ممکن حمایت می کند و هزینه درمان آنها را به خوبی بر عهده می گیرد.

بیمه شخص ثالث یک نوع دیگر از بیمه ماشین ها به شمار می آید که از بیمه گذار در برابر خسارت هایی که به اشخاص ثالث وارد می شود به بهترین شکل حمایت می کند.

نوع دیگر بیمه که انجام آن از طرف متقاضیان اختیاری می باشد بیمه بدنه اتومبیل می باشد که در برابر خسارت های گوناگون از ماشین متقاضیان حمایت و پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است که هزینه بیمه ماشین در گرجستان به نوع ماشین و مدت زمانی که برای بیمه شدن لازم است بستگی دارد.

بهتر است بدانید هزینه بیمه ماشین در گرجستان برای ماشین هایی که جدید نیستند در بییشتر مواقع از ماهی 20 لاری شروع می شود، البته این مقدار نیز بستگی به نوع ماشین دارد.

در واقع این بیمه همه ی آسیب های مادی و فیزیکی را طی یک حادثه برای متقاضیان جبران می کند.

به طوری که همه ی آسیب های شدید وارد شده به بدن سرنشینان را تا صد در صد به طور کامل پوشش می دهد و در تمامی مراحل درمان هزینه ی درمان را به طور کامل به عهده می گیرد.

بهتر است بدانید که بیمه در مقابل خسارات و آسیب های ناشی از عواملی مانند آسیب های ناشی از حملات تروریستی، حمل مواد خطرناک و غیر قانونی، مانورهای نظامی و عملیات نظامی هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نمی گیرد، در واقع اینگونه خسارات خارج از پوشش شرکت بیمه ماشین در گرجستان می باشند.

بهتر است در هنگام بروز تصادف در اسرع وقت شرکت بیمه نامه مورد نظر خود را مطلع و آگاه سازید و با آن ها تماس برقرار کنید و تا زمان رسیدن کارشناسان بیمه ماشین در گرجستان محل حادثه را تحت هیچ شرایطی تغییر ندهید.

شرکت های معتبر بیمه ماشین در گرجستان

در کشور گرجستان شرکت های بیمه ای متعددی برای جبران خسارت ناشی از حوادث رانندگی وجود دارد که متقاضیان در این کشور با استفاده از آنها اقدام به بیمه ماشین خود می نمایند.

یکی از معتبرترین این شرکت ها که وابسته به بانک TBC می باشد شرکت Tbc car insurance است که مزیت های بسیار زیادی را برای متقاضیان به دنبال خواهد داشت.

از جمله خدماتی که این نوع شرکت معتبر بیمه ماشین در گرجستان به مشتریان و متقاضیان خود ارائه می دهد این است که اگر سرنشینان و یا اشیایی درون اتومیبل در هنگام تصادف دچار صدمه و آسیب شوند این شرکت بیمه ای هزینه درمان و تعمیر آنها را به خوبی برعهده خواهد گرفت و مشکلات ناشی از آن را تحت پوشش خود قرار می دهد.

همچنین اگر در کنار جاده اتومبیل شما صدمه دیده باشد و یا دچار خرابی شده باشد این شرکت بیمه ای با اعزام تیم امداد جاده ای خود در محل حضور پیدا می کنند و به بهترین نحو به کمک متقاضیان می رسند.

همچنین این شرکت بیمه ایی مواردی مانند خسارت و تخریب اموال، تصادف ماشین، افتادن یا پرت شدن اجسام به سمت ماشین، بلایای طبیعی مانند زمین لرزه و تگرگ، دزدی و خسارت ناشی از آن را تحت پوشش و حمایت خود قرار می دهد و در صورت بروز هر کدام از این مشکلات به رفع و حمایت از متقاضیان خود می پردازد.

لازم به ذکر است در مواردی که رانندگی تحت تاثیر نوشیدنی های الکی باشد در هنگام بروز تصادف در این حالت و به وجود آمدن مشکلات برای ماشین و سرنشینان این شرکت بیمه ماشین در گرجستان هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه نمی پذیرد.

همچنین در مواردی که راننده گواهی نامه معتبر در حین رانندگی نداشته باشد شرکت بیمه ایی نیز در این مورد جوابگوی مشکلات به وجود آمده نخواهد بود و این مشکلات خارج از پوشش این شرکت می باشد.

همچنین زمانی که متقاضیان حق بیمه را به طور کامل پرداخت نکرده باشند در زمان بروز حادثه شرکت بیمه ایی مشکلات را تحت پوشش خود قرار نمی دهد.

لازم به ذکر است خسارتی که با ماشین بیمه شده در نتیجه مسابقات ماشین سواری وارد شده است تحت پوشش این شرکت بیمه ایی نخواهد بود و خارج از پوشش این شرکت بیمه ماشین در گرجستان خواهد بود.

امیدواریم که این مقاله درباره بیمه ماشین در گرجستان مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر سوالی در این زمینه داشتید می توانید از طریق بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا