مهاجرت

مزایای ثبت شرکت در گرجستان

مزایای ثبت شرکت در گرجستان : ثبت شرکت در کشور گرجستان یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور به بهترین نحو می باشد. لازم به ذکر است که بانک اقتصاد جهانی کشور گرجستان را به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز در امر اقتصادی معرفی کرده است. همچنین طبق آمارهای موثق و معتبر این کشور یکی از جذاب ترین کشورهای شرق اروپا برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

مزایای مهاجرت به گرجستان از طریق ثبت شرکت چیست؟ آیا از طریق ثبت شرکت در کشور گرجستان می توانم اقامت این کشور را دریافت کنم؟

بهتر است بدانید که کشور گرجستان از لحاظ محافظت از سرمایه گذاران توانسته است رتبه نوزدهم جهانی را به خود اختصاص دهد.

همچنین متقاضیان می توانند شرکت خود را در مناطق آزاد این کشور که شامل منطقه آزاد کوتائیسی و منطقه آزاد پوتی به راحتی راه اندازی کنند.

لازم به ذکر است که این روش اخذ اقامت برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند بهترین روش محسوب می شود.

در حال حاضر و طبق قوانین جاری گرجستان حداقل سرمایه ای برای ثبت شرکت در گرجستان با مسئولیت محدود نیاز نمی باشد.

شخص سرمایه گذار در صورت ثبت شرکت در کشور گرجستان و سرمایه گذاری حداقل سیصد هزار لاری ( واحد پول گرجستان ) به صورت مستقیم می تواند اقامت دائم را اخذ کند.

لازم به ذکر است به افرادی که با مبلغی کمتر از این مقدار وارد کشور گرجستان شوند کارآفرین گفته می شود، که این کار از سوی کارشناسان به متقاضیان توصیه نمی شود زیرا ممکن است افراد سرمایه خود را به راحتی در بازار از دست دهند و مشکلات زیادی را برای آنها به دنبال داشته باشد.

همچنین بهتر است بدانید که کشور گرجستان در حال حاضر عضو ناظر اتحاديه اروپا و ناتو می باشد و تمامی قوانین آن هماهنگ با قوانین اروپا است.

همچنین اغلب مردمان این کشور مسیحی ارتدکس بوده و پایبند به تمامی قوانین حاکم بر این کشور هستند و اکثرا مردمان آن خوش نیت و مهربان و مهمان نواز هستند.

بهتر است بدانید که استاندارد زندگی در این کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار می باشد و بهترین مکان برای زندگی کردن مهاجران به شمار می آید.

راهنمای مهاجرت به گرجستان

انواع ثبت شرکت در گرجستان

بهتر است بدانید افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور گرجستان را دارند می توانند شرکت های متعددی را در این کشور به ثبت برسانند که عبارتند از :

شرکت هایی با مسئولیت محدود که تعهدات این شرکت ها به دارایی موجود در آن محدود می شود، در بیشتر مواقع توسط یک شخص تاسیس شده و در بعضی مواقع می تواند برای خود شریکی را انتخاب کند.

در این نوع شرکت فرد با در دست داشتن پروانه کسب می تواند تمامی شغل ها را به خوبی در سطح کشور گرجستان راه اندازی کند.

لازم به ذکر است که بیشتر شرکت های ثبتی در کشور گرجستان از این نوع هستند و فرد با دارا بودن چنین شرکتی می تواند یک کارواش، کافی نت، هتل و کافی شاپ در این کشور بدون نیاز به اخذ مدرک دیگری تاسیس نماید.

یکی دیگر از شرکت هایی که می توان در کشور گرجستان دایر نمود شرکت سهامی خاص می باشد.

این نوع شرکت یک نهاد قانونی به شمار می آید که بدهی آن به دارایی های آن محدود می شود. همچنین سرمایه شرکت سهامی خاص بر اساس مقادیر اسمی به صورت کاملا مساوی تقسیم خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری فردی یکی دیگر از انواع ثبت شرکت در گرجستان می باشد که مالک آن یک شخص حقیقی و کارآفرین فردی می باشد.

در این نوع شرکت فرد به تنهایی در قبال همه ی کارهایی که انجام می دهند مسئول می باشد.

همچنین شراکت تجاری یکی دیگر از انواع ثبت شرکت ها به شمار می آید که به صورت یک شخص حقوقی نیست، و در آن دو نفر یا بیشتر مسئولیت ها را به عهده دارند که مسئولیت ها برای هر کدام از شرکا طی یک تفاهم نامه مشخص و تنظیم شده است.

شرکت تعاونی که بیشتر برای انجام یک کار تیمی با هدف اشتغال زایی تاسیس شده است نه برای کسب سود و با هدف توسعه کسب و کار مشترک تاسیس شده است. یکی دیگر از انواع ثبت شرکت در کشور گرجستان به شمار می آید.

راهنمای اقامت گرجستان

آشنایی با مزایای ثبت شرکت در گرجستان

بهتر است بدانید که ثبت شرکت در گرجستان دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.

شما با ثبت شرکت در این کشور به راحتی می توانید در مناطق آزاد این کشور سرمایه گذاری نمایید.

از همه مهم تر با ثبت شرکت در مناطق آزاد این کشور نیازی به پرداخت مالیات به هیچ وجه نخواهید داشت و بدون پرداخت مالیات به راحتی می توانید به سرمایه گذاری خود ادامه دهید.

همچنین این کشور از سوی انجمن جهانی اقتصاد دارای رتبه نهم جهان با کمترین نرخ مالیات شناخته شده است.

لازم به ذکر است که هزینه های نگهداری سالانه ای جهت شرکت در این کشور وجود دارد که هر ساله موظف به پرداخت آن می باشید.

همچنین ثبت شرکت در گرجستان بسیار ساده و آسان بوده و در کمترین زمان ممکن ( از چند ساعت تا ماکزیمم یک روز کاری ) انجام پذیر می باشد و بدون صرف زمان زیادی می توانید به ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید.

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه و مهم ثبت شرکت در کشور گرجستان این است که به راحتی از طریق ثبت شرکت می توانید صاحب وسایل نقلیه ای چون هواپیما و کشتی شوید.

همچنین از دیگر مزایای ثبت شرکت در گرجستان که باعث شده است افراد زیادی به آن تمایل داشته باشند اخذ اقامت این کشور می باشد.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در گرجستان که امروزه مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است دسترسی راحت و آسان به بازار کشورهای اروپایی می باشد.

همچنین با داشتن کارت اقامت گرجستان به راحتی می توانید به هر کشور اروپایی که دوست دارید سفر کنند و اخذ ویزای شنگن از طریق کارت اقامت گرجستان مراحل پیچیده و سختی ندارد.

همچنین با ثبت شرکت در این کشور به طور هوشمندانه ایی می توان تورم را کنترل کرد. از دیگر مزایای ثبت شرکت در گرجستان این است که هزینه مورد نیاز برای نیروی کار به طور چشمگیری نسبت به سایر کشورها پایین می باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت هزینه های ثبت شرکت در مناطق آزاد این کشور به دلیل وجود لایسنس بالاتر از مناطق دیگر آن می باشد.

لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در این کشور نسبت به سایر کشورها از قیمت پایین تری برخوردار می باشد که این امر از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و از طرف دیگر ثبت شرکت در گرجستان بسیار سریع تر و زودتر انجام می شود.

تحریریه لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا