مهاجرت

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری : همانطور که می دانید در طول چند سال گذشته مهاجرت به کشورهای اطراف ایران بسیار زیاد بوده و افراد بسیاری زندگی در کشورهای همسایه را به زندگی در داخل ایران ترجیح می دهند.

یکی از این کشورهای در حال رشد کشور گرجستان بوده که به عنوان معبری برای ورود به کشورهای اروپایی شناخته شده است و در حال حاضر سرمایه گذاری در گرجستان بعنوان کشوری در حال توسعه مورد علاقه سرمایه گذارها می باشد.

برای مهاجرت به هر کشوری و حتی مهاجرت به گرجستان راه و روش های بسیاری وجود دارد ولی یکی از بهترین راه ها سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد که می توان در کوتاهترین مدت اقامت گرجستان را دریافت نمایید.

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری راه و روش های مختلفی دارد که در این بخش قصد داریم در مورد این روش صحبت نماییم.

چرا مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

خوشبختانه برای مهاجرت به هر کشوری روش های مختلفی وجود دارد تا بتوان تابعیت و اقامت دائم آن کشور را کسب نمود ولی در این بین یکی از روش ها نسبت به سایرین بهتر بوده و می توان گفت که با داشتم حداقل میزان ذکر شده در هر کشوری می توان اقامت آن کشور را به دست آورد.

در کشور گرجستان هم مانند سایر کشورها روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد ولی مهمترین آن مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری است.

در این جا ابتدا روش های مختلف مهاجرت را ذکر کرده سبب درباره مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری صحبت می نماییم.

  • مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل
  • مهاجرت به گرجستان از طریق کار
  • مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک
  • مهاجرت به گرجستان از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج
  • مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

همانطور که گفته شد همه ساله افراد بسیاری برای تحصیل و کار به کشور گرجستان مهاجرت می نمایند ولی آیا کشور گرجستان به عنوان کشوری ایده آل برای مهاجرت شناخته شده است؟

آیا امنیت لازم و کافی برای مهاجرت به گرجستان وجود دارد؟ روش های مهاجرت به گرجستان چیست؟ آیا با مهاجرت به گرجستان می توان زندگی خوب و ایده آلی را ایجاد نمود؟

سوالات بالا برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به هر کشوری بخصوص گرجستان را دارند پیش می آید ولی در این بین وضعیت اشتغال در تمامی مشاغل کشور گرجستان مناسب نبوده و اگر به دنبال شغل پرد آمد هستید حتما باید به سراغ پزشکی، وکالت، حسابداری و… بروید تا بتوانید میزان درآمد مناسبی کسب نمایید.

در این بین مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری توجه همه را به خود جلب نموده و افرادی که پول کافی برای سرمایه گذاری را دارند به راحتی می توانند اقامت گرجستان را کسب نمایند.

از آن جا که کشور گرجستان به عنوان سومین کشور امن دنیا و دومین کشور دارای پلیس پاک شناخته شده است به همین دلیل مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

با توجه به انقلاب در سال 2003 یک سری اصلاحات دموکراتیک در کشور گرجستان اجرا گردید که با این انقلاب فرصت های سرمایه گذاری بیشتری برای افراد خارجی ایجاد گردید.

در واقع می توان گفت دولت گرجستان با فرصت های سرمایه گذاری فراوان فرصت های بیشتری را برای افرادی که تمایل به مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری را دارند فراهم نموده است.

در واقع دولت گرجستان با افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند به عنوان یک کار آفرین رفتار کرده و همین امر سبب می شود تا اهمیت بیشتری به این دسته از افراد داده شود.

برای مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری بر طبق اصول و قوانین دولت گرجستان باید مبلغی در حدود 300.000 لاری به همراه داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک سرمایه گذار وارد کشور گرجستان بشوید ولی در این بین اگر مبلغی کمتر از 300.000 لاری به کشور گرجستان ببرید در واقع باید از طریق ثبت شرکت اقامت گرجستان را دریافت نمایید و دیگر به عنوان یک سرمایه گذار شناخته نشده و به عنوان یک کارآفرین برای دولت گرجستان دارای ارزش می شوید.

در واقع برای آن که مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری را کسب نمایید شما باید حداقل میزان مبلغ 300.000 لاری را همراه خود ببرید تا بتوانید به اقتصاد گرجستان کمک نمایید.

اگر تصور می نمایید با خرید ملک و آپارتمان به عنوان یک سرمایه گذار شناخته می شوید سخت در اشتباه بوده و تنها و مهاجرت شما در واقع مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک می باشد.

از زمان شروع به کار تا زمان اخذ اقامت دائم 3 ماه طول کشیده و همچنین می توان گفت که علاوه بر خود فرد کلیه اعضای خانواده و اشخاص وابسته به وی هم اقامت دائم گرجستان را دریافت می نمایند.

با دریافت اقامت دائم گرجستان علاوه بر آن که شما شهروند گرجستان محسوب شده و به دلیل مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری دارای مقام بالاتری هستید می توانید از سال 2020 که کشور گرجستان جزء اتحادیه اروپا می گردد با دریافت ویزای شینگن به هر شهر و کشور گرجستان سفر نمایید.

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری در ساخت و ساز

با توجه به تمام حرف هایی که زده شد سرمایه گذاری در عرصه مسکن و ساخت و ساز به عنوان یکی از بهترین راه ها شناخته شده و در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی هزینه هایی که برای این بخش صورت گرفته است به طور کامل و حتی با سود فراوان به شما باز می گردد.

به دلیل آن که افراد بسیاری به گرجستان مهاجرت می نمایند و برای آن که با کمترین هزینه بتوانند اقامت گرجستان را دریافت نمایند باید به سراغ خرید ملک بروند به همین دلیل می توان گفت که هر چه قدر ساختمان سازی در گرجستان  افزایش یابد به دنبال آن سرمایه شما هم افزایش می یابد.

پس می توان گفت که یکی از راه های مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز می باشد.

خوشبختانه دولت گرجستان برای آن که افراد بسیاری را به این سمت تشویق کرده و بتوانند میزان سرمایه گذاری در کشورشان را افزایش دهند به همین دلیل قوانین و شرایط ساخت و ساز را آسان تر کرده تا به راحتی بتوانید مجوزهای لازم در زمینه ساخت و ساز را کسب نمایید.

با توجه به آن که مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری در ساخت و ساز دارای سود فراوان بوده و اگر تمامی اصول ایمنی و قوانین دولت گرجستان را رعایت نمایید می توانید به راحتی در حدود 60 الی 100 درصد سود خالص نمایید.

پس یکی از پیشنهادات ما برای اخذ اقامت دائم و مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری رفتن به سمت ساختمان سازی و ایجاد مسکن های خوب و این برای شهروندان گرجستان می باشد.

در واقع ساخت و ساز در گرجستان به سه صورت انجام می شود یکی مربوط به ساختمان سازی، دیگری مربوط به مرمت و بازسازی و در آخر می توان به نوسازی اشاره کرد.

در مورد اول ساختمان سازی در واقع شما سرمایه تان را برای خرید زمین و خرید مصالح خرج می نمایید و یک ساختمان نوساز و شیکی را بنا می نمایید.

در بخش نوسازی یعنی بافت های قدیمی شهر و ساختمان هایی که تخریب شده اند را از نو می سازند.

در مورد بازسازی یعنی خانه های قدیمی را با ایجاد تغییراتی در بخش بیرونی و درونی بازسازی کرده و در برای هر مشکلی مقاوم می نمایند.

در آخر باید گفت که برای مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری می توان علاوه بر سرمایه گذاری ساخت و ساز در گرجستان به صنعت توریسم و گردشگری، صادرات و واردات، کشاورزی و دامپروری، سرمایه گذاری در صنعت بسته بندی کالا هم کمک نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا